
Czy wiesz, z jakiego kraju pochodzą te sieci handlowe?
Douglas - perfumerie
To wywodząca się z Niemiec sieć sklepów kosmetycznych, obecnie pod kontrolą amerykańskiego funduszu Advent International. Początek koncernowi Douglas dała fabryka artykułów kosmetycznych w Hamburgu, założona w 1821 roku. Sieć perfumerii obecna jest w 21 krajach Europy oraz w Stanach Zjednoczonych.
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Czy wiesz, z jakiego kraju pochodzą te sieci handlowe?
Wólczanka - sklep z koszulami dla mężczyzn i kobiet
To marka polskiej firmy VRG SA.
VRG skupia takie marki jak Vistula, Wólczanka, Bytom i Deni Cler (marki modowe), oraz W.Kruk (marka biżuteryjna).
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Czy wiesz, z jakiego kraju pochodzą te sieci handlowe?
CCC - sklepy z obuwiem i torebkami
To polska marka. Ma nie tylko sklepy, ale też zakłady produkujące buty. Powstała w 1999 r.
Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec stycznia 2021 roku wynosiła 685 tys. m2. Grupa CCC jest obecna w 30 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 1029 sklepach stacjonarnych, a w 17 poprzez kanał online. Grupa posiada łącznie 70 platform online w całej Europie: eobuwie.pl, ccc.eu, Modivo, DeeZee, Gino Rossi.
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Czy wiesz, z jakiego kraju pochodzą te sieci handlowe?
Reserved - sklepy z ubraniami
To jedna, największa, z marek polskiego potentata na rynku odzieżowym - gdańskiej firmy LPP (skrót od nazwisk założycieli – Lubianiec, Piechocki i Partnerzy).
LPP powstała w 1991 r. Ludzi ubranych w produkty marek tej firmy można spotkać już w ponad 40 krajach Europy, Azji i na Bliskim Wschodzie, a liczba ta wciąż rośnie. Zarządza siecią ponad 1700 salonów i tworzy miejsca pracy dla ponad 24 tys. pracowników w biurach i strukturach sprzedaży, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Hamburgu, Szanghaju, Pradze, Moskwie, Kijowie i Budapeszcie. Tylko w 2019 roku sprzedała ponad 265 milionów sztuk odzieży i akcesoriów, osiągając przychody w wysokości ponad 2,3 mld euro.
Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE