Lego zostało uznane za najmocniejszą markę świata w rankingu Brand Finance - firmy zajmującej się wyceną brandów. Duński producent klocków zajął miejsce Ferrari, które otwierało listę w zeszłym roku, a w tym znalazło się na 9. pozycji.
Ustalając ranking, Brand Finance bierze pod uwagę m.in. rozpoznawalność marki, lojalność klientów wobec niej i reputację firmy. W komentarzu do rankingu Brand Finance zaznaczyła, że na "wycenę" tegorocznego zwycięzcy duży wpływ miała popularność filmu "Lego Movie".
Na podium znalazły się jeszcze PricewaterhouseCoopers oraz Red Bull. Oprócz mocy Brand Finance zmierzyła także wartość marek i opublikowała w osobnym rankingu. Ten otwierają technologiczni giganci, kolejno: Apple, Samsung i Google.
Źródło: CNN Newsource/x-news
Strefa Biznesu: Coraz więcej osób chętnych do zmiany pracy
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ostrowska-Królikowska pierwszy raz o wnuczce. Radosne słowa do maleńkiej Jadzi [FOTO]
- "Królowa Życia" wreszcie ściągnęła doczepy. Szok, co naprawdę ma na głowie | ZDJĘCIA
- Nie uwierzycie, gdzie pracuje dziewczyna Żyły. Jej koleżanki pękają z zazdrości
- Sąd orzekł, że to Zając jest winna w sprawie jej dzieci. Wymierzył jej bolesną karę