
Bydgoszcz Leśna
Do rozbiórki pójdzie istniejący peron wyspowy dwukrawędziowy i powstaną dwa perony jednokrawędziowe. Zbudowane zostanie dojście i przejście podziemne. Do przebudowy przeznaczono też pętlę autobusową, powstanie też parking dla pojazdów osobowych typu Kiss & Ride, (czyli „pożegnam się i odjeżdżam”) oraz parkingu rowerowego na 20 miejsc wraz ze ścieżkami.
Nowy budynek dworca będzie w trochę innym miejscu, a stary zostanie rozebrany.
Będzie to okazja do przebudowy skrzyżowania ulic Sułkowskiego i Modrzewiowej na skrzyżowanie typu małe rondo o średnicy 32 m. Pojawią się dwie zatoki autobusowe przy ul. Modrzewiowej.

Wizualizacje ZDMIKP

Bydgoszcz Błonie
Zbudowane zostaną dwa perony o długości 200 m wraz dojściami i przejściem dla pieszych górą nad torami.
Tu też przebudowany zostanie układ drogowy ulicy Madalińskiego. Powstanie tu pętla autobusowa i parking samochodowy.
Przewidziano budowę wiaduktów drogowych z blach falistych, na których znajdzie się chodnik dla pieszych oraz ścieżka rowerowa.

Bydgoszcz Bielawy
W miejscu obecnych peronów, które przeznaczone są do rozbiórki, powstaną nowe. Będą do nich wykonane dojścia. Powstanie też nowa kładka dla pieszych wraz z windami. Obejmie nie tylko torowisko, ale i ulicę Kamienną.
Przebudowany zostanie układ drogowy ulic: Kamiennej, Morskiej, Inwalidów, Sygnałowej wraz z sygnalizacją świetlną i parkingiem samochodowym na 33 miejsca i rowerowym na 20 miejsc.
Dodatkowo przewidziano miejsce dla parkingu dla rowerów „Public Bike”. Zaprojektowano windy zamiast pochylni od strony ul. Kamiennej i ul. Inwalidów.