
Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.

Lexus UX 300 h. Model debiutuje od razu z rabatem cenowym
Lexus UX to od lat jeden z najpopularniejszych samochodów w bardzo konkurencyjnym segmencie C-SUV Premium. Żeby umocnić pozycję modelu na rynku, marka wprowadza najnowszą odsłonę auta z napędem hybrydowym 5. generacji o większej mocy (199 KM) i zarazem niższym o około 12% średnim zużyciu paliwa, ze zmodyfikowanym zawieszeniem oraz z systemem Vehicle Posture Control, który ogranicza przechyły w trakcie przyspieszania i hamowania. UX 300h ma także wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala oraz Lexus Safety System +3, czyli najnowszą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego.