W zeszłym roku Lidl zaproponował klientom szeroki wybór win francuskich, z których najdroższe kosztowało 199 zł.
Jak czytamy na Onet.biznes, to był dobry pomysł.
Teraz więc Lidl zamierza zdobyć piwoszy. Startuje Browarnia Lidla, w ramach której będą dostępne piwa wytwarzane przez browary w Polsce: Piwo Żywe, Koźlak, Miłosław czy Perła, a także piwa spod marki Argus. - Browarnia Lidla to nowa koncepcja, w ramach której będziemy oferować szeroką gamę różnego rodzaju piw, urozmaicającą naszą standardową ofertę - tłumaczy Onetowi Patrycja Kamińska.
W ofercie win Lidlowi doradzał Michał Jancik, znany sommelier. Tym razem sieć sięga po doświadczenie eksperta branży piwnej - Marka Gogola, który przygotował opisy do poszczególnych produktów - informuje Onet.biznes.
wymienione w artykule piwa to powszechnie znane kobyle szczyny - nie wiem kto tą ofertę preparował ale chyba ma skłonności sadystyczno- terrorystyczne....
K
Karolciacia
O :) Ciekawe, jak będą smakowały. Argusy a'la desperados są świetne!
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl