https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Lidl ma swoją... browarnię

SXC
W zeszłym roku Lidl zaproponował klientom szeroki wybór win francuskich, z których najdroższe kosztowało 199 zł.

Jak czytamy na Onet.biznes, to był dobry pomysł.

Teraz więc Lidl zamierza zdobyć piwoszy. Startuje Browarnia Lidla, w ramach której będą dostępne piwa wytwarzane przez browary w Polsce: Piwo Żywe, Koźlak, Miłosław czy Perła, a także piwa spod marki Argus. - Browarnia Lidla to nowa koncepcja, w ramach której będziemy oferować szeroką gamę różnego rodzaju piw, urozmaicającą naszą standardową  ofertę - tłumaczy Onetowi Patrycja Kamińska.

W ofercie win Lidlowi doradzał Michał Jancik, znany sommelier. Tym razem sieć sięga po doświadczenie eksperta branży piwnej - Marka Gogola, który przygotował  opisy do poszczególnych produktów - informuje Onet.biznes.

Źródło: Onet.biznes

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
molodec
wymienione w artykule piwa to powszechnie znane kobyle szczyny - nie wiem kto tą ofertę preparował ale chyba ma skłonności sadystyczno- terrorystyczne....
K
Karolciacia
O :) Ciekawe, jak będą smakowały. Argusy a'la desperados są świetne! 
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska