Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marketing na luzie. Współpraca marek z influencerami okiem podróżnika, youtubera, autora kanału Autostopem na koniec świata

Grzegorz Zajączkowski
Zanim zaczniemy wpsółpracę z twórcą, warto wiedzieć na co zwrócić uwagę, co oni lubią i cenią w takich współpracach i jasno przedstawić nasze oczekiwania i cele. Dzięki takim działaniom uda nam się zrobić biznes, z którego razem będziemy zadowoleni.

Pamiętajmy także, by sprawdzić dokładnie z kim rozmawiamy i jakie ma zasięgi, zaangażowanie widzów etc. Jeżeli szukacie programów, które pomogą Wam ocenić czy dany influencer jest prawdziwy czy też nie polecam takie.

HypeAuditor, tutaj sprawdziśz instagramerów https://hypeauditor.com/

SocialBlade tutaj instagramerów, twicherów, youtuberów i twitterowców 😉 https://socialblade.com/

Pamiętaj tylko, że to są narzędzia, które nie zastąpią Ci rozumu, warto samemu sprawdzić, jak wyglądają statystyki filmu,
czy są komentarze lajki, pod postami, filmami, jak wyglądają komentarze, czy są z polski, czy są urozmaicone czy proste i powtarzające się, kto komentuje, warto sprawdzić kilku komentujących czy te konta są prawdziwe.

Polecamy także:

Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Trendy w reklamie na 2018. Rozmowa z Michałem Pawlakiem z Oponeo [wideo]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska