Jak podała w niedzielę Telewizja Polska, transmisję oglądało średnio 3,5 mln osób, co dało TVP2 27 proc. udziału wśród wszystkich widzów (grupa 4+). O północy stacja zgromadziła 4,2 mln widzów, natomiast w szczytowym momencie oglądających było 5 mln. Największą popularnością cieszyły się piosenki Zenona Martyniuka.
Według danych przekazanych przez Telewizję Polsat w Polsacie i Polsacie 2 koncert oglądało średnio 3,2 mln osób, głównie w tej pierwszej stacji, zapewniając jej 22 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 24 proc. w grupie wiekowej 16-49.
Niższe wyniki oglądalności zanotował transmitowany w TVN od 19:45 do ok. 1 w nocy koncert „Hello 2017” w Warszawie. Imprezę oglądało średnio 1,2 mln widzów, co dało 9 proc. udziału. O północy stacja miała 1,6 mln oglądających.