https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Menu kulturalne. Czyli najpierw Keanu Reeves, a teraz dziennikarz Polskiego Radia promuje region!

mc
"Wgryź się w kulturę" to hasło promujące region Kujaw i Pomorza. Informacje kulturalne znajdują się, między innymi na stronie menukulturalne.kuyjawsko-pomorskie.pl.
"Wgryź się w kulturę" to hasło promujące region Kujaw i Pomorza. Informacje kulturalne znajdują się, między innymi na stronie menukulturalne.kuyjawsko-pomorskie.pl. wirtualnemedia.pl
Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem został kolejną twarzą akcji promującej Kujawsko-Pomorskie. W spocie zachęcającym do odwiedzenia naszego regionu wciela się w rolę kucharza i reklamuje stronę internetową menukulturalne.kujawsko-pomorskie.pl.

Kujawsko-Pomorskie promował już Keanu Reeves, gwiazda światowego kina, który mówił, że lubi tu być. A teraz w akcji koordynowanej przez marszałka województwa bierze udział dziennikarz radiowy Kuba Marcinowicz.

Zobacz także: Keanu Reeves będzie promować region kujawsko-pomorski. Zaczyna od Bella Skyway Festival 2014 [zobacz wideo]
Spoty, w których zachęca się do odwiedzenia Kujaw i Pomorza, od 15 września można zobaczyć w telewizji. W reklamowanym serwisie Menu Kulturalnego znajdują się informacje o najważniejszych imprezach w regionie. Można się tam dowiedzieć, co nowego na Bydgoskim Festiwalu Operowym, Międzynarodowym Festiwalu Teatralnym "Kontakt", Bydgoskim Festiwalu Muzycznym i, między innymi na Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym im. F. Chopina dla Dzieci i Młodzieży w Szafarni oraz Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym im. I. J. Paderewskiego.

Czytaj e-wydanie »
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska