Jest już projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz - nowej inwestycji firmy Carrefour. Powstał w pracowni Space Architects.
Wkrótce firma rozpocznie starania o pozwolenie na budowę. Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta, co ułatwia dogod zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak innych miast województwa kujawsko - pomorskiego. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami. Teraz w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.
Galeria będzie miała 17 tys. m kwadratowych. Będzie oferować marki modowe, sportowe, obuwnicze, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów i w obniżonych cenach. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie operator spożywczy Careffour o powierzchni 5 tys. m oraz stacja paliw.
Przebudowa dotychczasowej galerii handlowej na outlet dobrze wpisuje się w aktualne trendy na rynku. Centra wyprzedażowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów, a realizowane rozbudowy i modernizacje obiektów przyciągają wielu nowych najemców.
Metropolitan Outlet Bydgoszcz od pierwszego zaprezentowania na rynku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród najemców. Znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły zainteresowanie wynajęciem powierzchni handlowej. Ponad 70 procent powierzchni jest zarezerwowanej, aktualnie trwają negocjacje pierwszych umów najmu. Komercjalizacją obiektu zajmuje się firma JLL światowy lider w zakresie doradztwa i inwestycji z sektora nieruchomości komercyjnych.
