https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Milion złotych zarezerwowano już w budżecie Bydgoszczy na wykonanie projektów nowych linii tramwajowych. Zobaczcie, gdzie będą nowe trasy

hw
Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Bydgoszczy wprowadzono do wieloletniego planu finansowego nowe zadanie; opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozwoju sieci tramwajowej po roku 2020. - Okres jego realizacji wynosi dwa lata – wyjaśnia Marta Stachowiak, rzecznik prezydenta Bydgoszczy.Więcej o planach inwestycyjnych miasta oraz mapy z informacją, którędy pojadą tramwaje na kolejnych slajdach. Kliknij lub przesuń zdjęcie gestem >>>O krok od wielkiej tragedii! Cudem uniknęli śmierci! [wideo - program Stop Agresji Drogowej]
Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Bydgoszczy wprowadzono do wieloletniego planu finansowego nowe zadanie; opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozwoju sieci tramwajowej po roku 2020. - Okres jego realizacji wynosi dwa lata – wyjaśnia Marta Stachowiak, rzecznik prezydenta Bydgoszczy.Więcej o planach inwestycyjnych miasta oraz mapy z informacją, którędy pojadą tramwaje na kolejnych slajdach. Kliknij lub przesuń zdjęcie gestem >>>O krok od wielkiej tragedii! Cudem uniknęli śmierci! [wideo - program Stop Agresji Drogowej] materiały Urzędu Miasta Bydgoszczy
Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Bydgoszczy wprowadzono do wieloletniego planu finansowego nowe zadanie; opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozwoju sieci tramwajowej po roku 2020.

Podczas ostatniej sesji Rady Miasta Bydgoszczy wprowadzono do wieloletniego planu finansowego nowe zadanie; opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozwoju sieci tramwajowej po roku 2020.

- Okres jego realizacji wynosi dwa lata – wyjaśnia Marta Stachowiak, rzecznik prezydenta Bydgoszczy. - Łączne nakłady wyniosą 1.000.000 zł, z tego w 2019 roku 250.000 zł a w 2020 r. 750.000 zł na wykonanie dokumentacji projektowo-koncepcyjnej dla potrzeb rozwoju sieci tramwajowej w zakresie budowy trasy tramwajowej w ulicach: Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej oraz w ulicach: Wyszyńskiego, Chodkiewicza (połączenie z pętlą tramwajową Bielawy) i Artyleryjskiej (połączenie z pętlą tramwajową Rycerska).

Pierwsza trasa (Rycerska - Gdańska) lepiej skomunikuje północny obszar Śródmieścia i będzie dobrym uzupełnieniem rozbudowy trasy WZ. Z kolei druga (Chodkiewicza - Rondo Fordońskie) stworzy alternatywne połączenie centrum Bydgoszczy z Rondem Fordońskim przez osiedle Bielawy i Bartodzieje. Ostatnia trasa będzie kolejnym połączeniem tramwajowym zapewniającym lepszą komunikację na Szwederowie. Będzie to także alternatywna trasa pomiędzy górnym tarasem a centrum miasta.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska