https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

- Moja faktura za telefon gdzieś zaginęła. Co mam zrobić? - pyta mieszkanka gm. Zławieś Wielka

(maw)
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca.
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca. archiwum
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca. - Niestety, rachunku lutowego jeszcze nie dostałam, a minął już termin płatności - mówi Pani Irena.

- Słyszałam, że Orange zmienił operatora. Boję się, że nie będzie on wkładał listów do skrzynek i będą one ginąć - mówi pani Irena.

Maria Piechocka, szefowa biura prasowego Orange w Poznaniu, wyjaśnia, że od wielu lat operator korzysta nie tylko z usług Poczty Polskiej, ale również innych firm, z którymi ma podpisane umowy. - Czytelniczka "Pomorskiej" w najbliższych dniach otrzyma duplikat ostatniej faktury. Zgodnie z życzeniem tej pani, rachunki telefonicznie będzie jej dostarczała Poczta Polska. Klientka została również poinformowana o wysokości faktury i nadpłacie, jaką ma na swoim koncie abonenckim - mówi Maria Piechocka.

Przeczytaj także: Nie mam długów, a komornik zajął mi część pensji. Pomylił mnie z prawdziwą dłużniczką!"
Jak wyjaśnia, każdy abonent Orange, który nie dostanie na czas rachunku za telefon, powinien zamówić duplikat faktury. Można to zrobić telefonicznie, pisemnie (wysyłając pismo pod adres wskazany na poprzednim rachunku) lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (19393 - dla numerów stacjonarnych i *100 dla komórek). - Jeżeli mamy zastrzeżenie do operatora pocztowego, możemy zwrócić się do Orange z prośbą o zmianę firmy dostarczającej. Warto rozważyć zamówienie e-faktury - podpowiada Maria Piechocka.

Klienci sieci Plus, którzy nie otrzymali rachunku za usługi w terminie, powinni skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 (z telefonu Plusa) albo 601102601 lub z Działem Windykacji Należności pod numerem 2607 (również z telefonu Plusa) albo 601102607, aby dowiedzieć się jaką kwotę należy opłacić, w jakim terminie. Mogą też poprosić o sporządzenie i wysłanie duplikatu faktury.
Także klienci Netii, do których nie dotarła na czas faktura, zawsze mogą sprawdzić jej wysokość i termin zapłaty na elektronicznej platformie Netia Online. Powinni też jak najszybciej skontaktować się z infolinią Netii pod numerem 801 802 803. Konsultant poda wysokość bieżącego zobowiązania albo przyjmie zlecenie wysłania bezpłatnego duplikatu.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bah

Do Netii można dzwonić na tel. 227111111  - jak się ma brak limitu na stacjonarne to lepsze (801 802 803 to 35 gr za telefon. Przestrzegam przed Neostradą - w razie awarii 801 505 505 , 35 gr/min (z czego często 15-20 min słuchania muzyczki).

g
gucio
Korzystam z e-faktury odkąd pojawiła się taka możliwość i zawsze dostaję ją na czas. Dodatkowo uruchomiłem polecenie zapłaty i w zasadzie nie martwi mnie terminowe płacenie rachunków.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska