Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

- Moja faktura za telefon gdzieś zaginęła. Co mam zrobić? - pyta mieszkanka gm. Zławieś Wielka

(maw)
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca.
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca. archiwum
Pani Irena ma telefon w Orange. Faktury zawsze otrzymywała do 20. dnia każdego miesiąca. - Niestety, rachunku lutowego jeszcze nie dostałam, a minął już termin płatności - mówi Pani Irena.

- Słyszałam, że Orange zmienił operatora. Boję się, że nie będzie on wkładał listów do skrzynek i będą one ginąć - mówi pani Irena.

Maria Piechocka, szefowa biura prasowego Orange w Poznaniu, wyjaśnia, że od wielu lat operator korzysta nie tylko z usług Poczty Polskiej, ale również innych firm, z którymi ma podpisane umowy. - Czytelniczka "Pomorskiej" w najbliższych dniach otrzyma duplikat ostatniej faktury. Zgodnie z życzeniem tej pani, rachunki telefonicznie będzie jej dostarczała Poczta Polska. Klientka została również poinformowana o wysokości faktury i nadpłacie, jaką ma na swoim koncie abonenckim - mówi Maria Piechocka.

Przeczytaj także: Nie mam długów, a komornik zajął mi część pensji. Pomylił mnie z prawdziwą dłużniczką!"
Jak wyjaśnia, każdy abonent Orange, który nie dostanie na czas rachunku za telefon, powinien zamówić duplikat faktury. Można to zrobić telefonicznie, pisemnie (wysyłając pismo pod adres wskazany na poprzednim rachunku) lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (19393 - dla numerów stacjonarnych i *100 dla komórek). - Jeżeli mamy zastrzeżenie do operatora pocztowego, możemy zwrócić się do Orange z prośbą o zmianę firmy dostarczającej. Warto rozważyć zamówienie e-faktury - podpowiada Maria Piechocka.

Klienci sieci Plus, którzy nie otrzymali rachunku za usługi w terminie, powinni skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2601 (z telefonu Plusa) albo 601102601 lub z Działem Windykacji Należności pod numerem 2607 (również z telefonu Plusa) albo 601102607, aby dowiedzieć się jaką kwotę należy opłacić, w jakim terminie. Mogą też poprosić o sporządzenie i wysłanie duplikatu faktury.
Także klienci Netii, do których nie dotarła na czas faktura, zawsze mogą sprawdzić jej wysokość i termin zapłaty na elektronicznej platformie Netia Online. Powinni też jak najszybciej skontaktować się z infolinią Netii pod numerem 801 802 803. Konsultant poda wysokość bieżącego zobowiązania albo przyjmie zlecenie wysłania bezpłatnego duplikatu.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska