https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Na czym polegają zakupy grupowe?

Zakupy grupowe to przede wszystkim duże oszczędności. Codziennie mamy dla Was ciekawe oferty. Jak z nich skorzystać i co się za tym kryje? Zobacz poniżej najczęściej zadawane pytania oraz materiał wideo, w którym pokazujemy kolejne kroki od rejestracji do zakupu.

Czy aby dokonać zakupu muszę spełnić jakieś specjalne warunki?
Wystarczy posiadać konto bankowe z funkcją przelewów internetowych, założyć w prosty sposób konto na serwisie i już można cieszyć się najsłodszymi okazjami w mieście.

Co oznacza, że trzeba się rejestrować na SweetDealu, żeby dokonywać zakupów?
Należy założyć swoje konto, na które będą przesyłane Twoje vouchery oraz prezenty kupione Ci przez innych. Dzięki temu żaden voucher nie zagubi się w lawinie maili, a Ty masz kontrolę nad ich terminem realizacji.

Kiedy otrzymuje się voucher?
Dostaje się go po dokonaniu zakupu, bezpośrednio na swoje konto w serwisie. Stamtąd można go wydrukować i zrealizować w miejscu, w którym świadczona jest dana usługa. Na voucherze zawsze podane są warunki i czas trwania promocji, należy się nimi kierować dokonując rezerwacji terminu (najczęściej telefonicznie, w niektórych przypadkach rezerwacja nie jest konieczna, np. przy wizycie w pizzerii).

Czy można kupić ofertę SweetDeal jako prezent dla znajomego?
Oczywiście - właśnie po to została stworzona opcja "kup na prezent", która umożliwia obdarowanie bliskiej osoby. Możemy wybrać, czy voucher ma przyjść na jej maila czy chcemy zrobić niespodziankę i wydrukować voucher osobiście.

Czy rejestracja jest równoznaczna z zapisaniem na newsletter?
Nie, mając tylko konto nie będziesz dostawać żadnych powiadomień. Żeby mieć gwarancję, że żadna oferta Cię nie ominie, zapisz się na newsletter. Wówczas dostaniesz najsłodsze okazje z samego rana wprost na Twoją skrzynkę.

Kupiłem ofertę SweetDeal - jak ją zrealizować?
E-mailem otrzymasz voucher z unikalnym numerem, który następnie należy oddać przy realizacji transakcji.

Co należy zrobić, jeśli nie otrzymałem e-maila z voucherem?
Jeśli nie otrzymałeś vouchera w ciągu 24 godzin od zakończenia oferty napisz do nas ([email protected]) lub zadzwoń na jeden z numerów: 22 46 30 788. My dowiemy się w czym tkwi problem i odpowiemy Ci bezzwłocznie.

Czy można kupić ofertę SweetDeal dla innej osoby?
Tak, o ile nie wskazano inaczej w regulaminie.

Czy mogę przekazać komuś voucher SweeetDeal, nawet jeśli jest zakupiony na moje nazwisko?
Tak. Jeśli nie zrealizuję pełnej wartości vouchera, czy mogę odebrać kupon na pozostałą kwotę? - Nie, nie można tego zrobić. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z warunkami transakcji SweetDeal.

Czy mogę łączyć vouchery z różnych ofert?
Nie, chyba że zaznaczono inaczej w opisie promocji.

Czy pieniądze z mojego konta zostaną potrącone od razu po zalogowaniu do SweetDeal?
Nie. Należność za usługę lub towar zostanie potrącona dopiero w momencie zakupu. Jeśli zakupiona oferta nie stanie się aktywna w związku ze zbyt małą liczbą chętnych Twoje pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w terminie do 5 dni.

Czy transakcje na SweetDeal są bezpieczne?
Oczywiście. Informacje o transakcji są szyfrowane i posiadają protokół bezpieczeństwa SSL. Dane te nie zostaną zapisane w żadnym innym miejscu ani czasie.

Jak robić zakupy na SweetDealu? Zobacz krok po kroku

Zobacz jak działa SweetDeal

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska