
Bądź odważny jak… przekaz na billboardzie
Będzie wesoło to pewne. Warto jednak pamiętać, że polityczne kampanie – również te wykorzystujące reklamą zewnętrzną – mogą odmieniać losy wyborów i aktywizować społeczności.
Choćby w kilkunastu krajach świata zawisły ogromne billboardy, które nawiązywały do hasła “Be brave like Ukrainian”. W rocznicę pełnoskalowej inwazji rosyjskiej mogli je zobaczyć m.in. mieszkańcy Polski, Wielkiej Brytanii, USA czy Kanady.

Złoty pociąg
Polityk zasiadający w komisji ds. afery VAT, oznajmił, że odnalazł złoty pociąg, a pieniądze “zabrał oszustom i oddał uczciwym”. Efekt? Kandydat na posła osiągnął swój cel i zasiadł w Parlamencie.

Również władze brytyjskie oddały hołd królowej Elżbiecie za pomocą kampanii wielkoformatowej.
Źródło artykułu: Founder of Lightbe – a tech PR agency.