Zachęca w niej do kupowania serów hasłem: "Od twarogu z Chojnic jeszcze nikt nie umarł".
To pierwsze edycja tego konkursu. I od razu sukces Propozycje najgorszych reklam zgłaszali internauci na Facebooku. Przysłali aż 300 reklamowych zgłoszeń. Z nich kapituła konkursowa wybrała nominowanych w kategoriach: film reklamowy, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, program communication design i reklama społeczno - polityczna. W każdej wytypowano zwycięzców.
W kapitule konkursu zasiedli językoznawcy, medioznawcy, psycholodzy oraz specjaliści ds. reklamy. Przewodniczył jej prof. Michael Flesicher.
W kategorii reklama zewnętrzna, chamleta otrzymała OSM Chojnice, za reklamę twarogu Chojnice.
W kategorii reklama telewizyjna, chamleta otrzymała firma Militaria.pl, za reklamę pistoletu NICIS.
W kategorii reklama społeczno-polityczna, chamleta otrzymał sztab wyborczy Grzegorza Napieralskiego, za kampanię prezydencką. Jury uznało ją za seksistowską i bez konkretów. Wyborcy mogli usłyszeć m.in., że "ludzie do życia potrzebują porozumienia niczym tlenu, bez niego nie ma życia" oraz "świat jest lepszy, kiedy widzimy w innych człowieka.
W kategorii program communication design, chamleta otrzymała firma Kaminiarz, za "boczki warte zachodu".