Polskich sklepów jest coraz mniej. Wielkie sieci robią, co chcą
Polskie firmy w branży stanowią 20 do 25 procent. To zatrważająco mało. Jeśli nic się nie zmieni, wkrótce polskich sklepów nie będzie w ogóle. Znikną produkty...
Nie ma biznesu bez dostępności. Nowe obowiązki dla firm od czerwca
Od 28 czerwca 2025 roku firmy działające na terenie Unii Europejskiej – w tym w Polsce – będą musiały zapewnić dostępność swoich produktów i usług dla osób z...
Rynek zalewają meble z Chin i Wietnamu, a lokalne firmy mają wielkie długi
Meble to nie tylko firmy znane z telewizyjnych reklam, ale cała rzesza małych firemek, bez których nie byłoby tych wielkich. Mamy wiele takich w naszym regionie...
Specjalista od cyberbezpieczeństwa: Nie jesteśmy gotowi na wybory przez Internet
- Musielibyśmy przekonać ludzi do tego, że wynik wyborów przez Internet jest uczciwy, a to bardzo trudno zrobić - mówi dr inż. Radosław Nielek z Naukowej i...
Rewolucja dla fanów PlayStation w Polsce. Tego nikt się nie spodziewał
Jeśli dotąd PlayStation kojarzyło ci się z Japonią i światową sceną, teraz możesz spojrzeć na nie trochę bardziej lokalnie. Dlaczego? Ponieważ polska firma...
Tradycyjne media są na zakręcie. Ale znane marki nie zamierzają zejść ze sceny
Ta debata miała rzucić światło na to, jak branża medialna, określana jako jedna z najbardziej „zakłócanych” przez cyfrową rewolucję, może nie tylko przetrwać,...