6 z 9
Poprzednie
Następne
Nawyki zakupowe po podwyżce cen reklamówek. Idziemy na zakupy z własną torbą? [Biedronka, Polo, Lidl, Tesco, Sano, Kaufland, Carrefour]
Nawyki zakupowe po podwyżce cen reklamówek. Idziemy na zakupy z własną torbą? [Biedronka, Lidl, Polo, Tesco, Sano, Kaufland, Carrefour]
- Sprzedaż najtańszych foliówek zmniejszyła się o jedną trzecią, jeśli porównamy pierwszy kwartał roku 2018 i 2017 - dodaje Michał Sikora z biura prasowego Tesco. - Równocześnie widać większe zainteresowanie klientów torbami wielokrotnego użytku - tu widzimy niemal 20 proc. wzrost sprzedaży w analogicznym okresie, przy czym zainteresowanie klientów może wynikać w części poszerzonej oferty tychże toreb wprowadzonej latem minionego roku.