Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Neostrada już jest i działa

małgorzata wąsacz [email protected]
fot. Archiwum
Nasza Czytelniczka od kwietnia tego roku czekała na podłączenie neostrady. Dopiero po naszej interwencji, Telekomunikacja Polska zrealizowała zamówienie mieszkanki Słońska, w gminie Inowrocław.

- Bardzo dziękuję "Pomorskiej" za pomoc. Gdyby nie gazeta, do tej pory nie mogłabym korzystać z internetu - słyszymy.

Nasza Czytelniczka (nazwisko i adres do wiadomości redakcji) w kwietniu tego roku, po przeprowadzce do nowego domu, wraz z mężem podjęła decyzję o podpisaniu umowy z Telekomunikacją Polską. Państwo R. Zdecydowali się na neostradę. Umowę zawarli 17 kwietnia br. Od tej pory, co miesiąc, płacą "tepsie" 21 zł w celu utrzymania linii telefonicznej potrzebnej do korzystania z internetu.

Zapewnili, że szybko usuną usterkę

Zaraz po podpisaniu umowy, mieszkanka Słońska miała kłopot z zarejestrowaniem się na stronie "tepsy". - Problem zgłosiłam na infolinii operatora. Usłyszałam, że ostatnio była w "tepsie" zmiana systemu komputerowego i prawdopodobnie pojawił się jakiś błąd. Zapewniono nas, że zostanie on szybko usunięty. Tak się jednak nie stało. Czekaliśmy cierpliwie, choć irytowało nas, że wciąż nie możemy korzystać z sieci - słyszymy.

Nasza Czytelniczka jeszcze kilka razy dzwoniła na infolinię Telekomunikacji Polskiej i zgłaszała swój problem. W końcu operator wysłał do niej montera, by sprawdził, czy sprzęt jest właściwie podłączony. Monter nie stwierdził żadnych nieprawidłowości.

Gdy mamy kłopoty

Bezpłatny numer pomocy technicznej neostrady tp to 0 800 102 102. Tu możemy zgłosić wszelkie problemy z związane z działaniem usługi neostrada tp, z funkcjonowaniem poczty elektronicznej lub strony internetowej na serwerze TP. Pomoc techniczna dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Na infolinię techniczną neostrady tp 0 800 102 102 nie ma możliwości połączenia się z sieci komórkowych (nie dotyczy sieci Orange).

Jak długo mają jeszcze czekać?

Nasza Czytelniczka opowiada: - Tak więc dalej z mężem czekaliśmy na zamówioną kilka miesięcy temu neostradę. 10 lipca uznaliśmy, że nasza cierpliwość się wyczerpała. Postanowiliśmy anulować umowę. Jak się później okazało, "tepsa" spełniła naszą prośbę dopiero po dwóch miesiącach. Mając nadzieję, że błąd systemowy w TP już się nie powtórzy, 30 października podpisaliśmy nową umowę na neostradę. Do tej pory nie możemy się doczekać podłączenia usługi. Także tym razem kilkakrotnie dzwoniliśmy na infolinię operatora. Bezskutecznie. Tyle się mówi o coraz szerszym dostępie do internetu. Jednak Telekomunikacja Polska dała nam nieźle popalić. Bardzo proszę "Pomorską" o interwencję, gdyż wiem, że gazeta pomaga w takich sprawach.

Rejestracja przebiegła pomyślnie

O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Marię Piechocka, szefową biura prasowego Grupy TP w Poznaniu.

- Tym razem rejestracja usługi przeszła pomyślnie. Klientka potwierdza prawidłowe działanie neostrady - zapewnia Maria Piechocka.
Zadzwoniła do nas mieszkanka Słońska. - Bardzo dziękuję "Pomorskiej" za pomoc. Gdyby nie gazeta, do tej pory z mężem nie moglibyśmy korzystać z internetu - mówi.

Tak mówi regulamin

Możemy złożyć zamówienie i aktywować neostradę tp w dowolnym momencie. Rozpoczęcie naliczania opłat następuje od dnia dokonania przez nas rejestracji. Jeżeli usługa świadczona na podstawie umowy nie obejmie pełnego okresu rozliczeniowego, wtedy opłatę abonamentową ustala się w wysokości 1/30 abonamentu za każdy dzień świadczenia usługi.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska