https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Nie pracuje po nocach, rodzina jest dla niego najważniejsza - pracownik generacji Y-grek

fot. sxc
Na rynek wchodzi kolejna fala siły roboczej. Wykształceni, dorastający w zglobalizowanym świecie młodzi ludzie, stanowią wyzwanie nie tylko dla speców od marketingu, ale również dla własnych pracodawców.

Więcej czytaj
tutaj

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

s
sceptyczny
Jeżeli wykształcenie pokolenia "Y" było zdobywane "...na kreskówkach, internecie i telefonii komórkowej. ", to tylko należy im wspólczuć. Mistrzami to może i są , ale w pisaniu SMS-ów. Nic poza tym.
Z pozostałymi tezami zgadzam się, Rzeczywiście nie bardzo chcą pracować, natomiast dobrze zarabiać, siedzieć przed kompem, itd. - to tak!
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska