13 z 36
- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo...
fot. Dominik Fijałkowski

- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo sprawnie. Dziękuję wszystkim tym, którzy przyczynili się do jej realizacji - podkreślił wojewoda Mikołaj Bogdanowicz.

Oddano do użytku drugi, a zarazem ostatni odcinek obwodnicy Inowrocławia. Liczy prawie pięć kilometrów długości i łączy węzły Sławęcinek i Latkowo. Cała obwodnica pomiędzy Sławęcinkiem a Markowicami ma obecnie 24 kilometry długości.

- To na pewno jedna z większych rządowych inwestycji drogowych realizowanych na terenie naszego województwa - dodał wojewoda podczas otwarcia trasy na węźle w Sławęcinku i wręczył Radosławowi Kantakowi, dyrektorowi GDDKiA w Bydgoszczy pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego odcinka.

Dyrektor GDDKiA zwracał natomiast uwagę na fakt, że oddanie drugiego odcinka następuje w kontraktowym terminie. Podkreślał, że dzięki zakończeniu całej inwestycji Inowrocław na pewno uwolniony zostanie od ruchu tranzytowego.

W otwarciu uczestniczył prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza. Towarzyszyła mu grupa radnych miejskich, a także parlamentarzyści - Magdalena Łośko i Krzysztof Brejza.

- Zamykamy pewien ważny okres w dziejach naszego miasta. Dziękuję inowrocławianom za 17 lat walki o obwodnicę. To bardzo ważna inwestycja dla miasta i jego mieszkańców. Poprawi bezpieczeństwo na naszych ulicach i pozwoli nam spełniać ekologiczne normy - mówił prezydent.

Włodarz przypomniał, że w 2002 roku plany budowy obwodnicy Inowrocławia zakładały powstanie drogi zaczynającej się przy skrzyżowaniu Dworcowej z Metalowców, a kończącej się przy szpitalu.

- Dziś mamy obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Dwujezdniową trasę z bezkolizyjnymi wjazdami i zjazdami, liczącą 24 kilometry długości - podkreślił Ryszard Brejza.

To jednak nie koniec. Prezydent zapowiedział rozpoczęcie działań mających na celu skomunikowanie obwodnicy z biegnącymi przez nasze województwo drogami ekspresowymi i autostradą. Przyznał, że nie będzie to łatwe, ale jak dodał: - Pokazaliśmy już, że można.

Przypomnijmy. Obecnie obwodnica Inowrocławia liczy 24 kilometry długości Łączy Sławęcinek z Markowicami. Biegnie po wschodniej stronie miasta. Trasa jest dwujezdniowa. W jej skład wchodzi pięć węzłów, kilka wiaduktów i innych obiektów inżynierskich. Budowa obwodnicy pochłonęła ponad 450 mln zł.

14 z 36
- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo...
fot. Dominik Fijałkowski

- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo sprawnie. Dziękuję wszystkim tym, którzy przyczynili się do jej realizacji - podkreślił wojewoda Mikołaj Bogdanowicz.

Oddano do użytku drugi, a zarazem ostatni odcinek obwodnicy Inowrocławia. Liczy prawie pięć kilometrów długości i łączy węzły Sławęcinek i Latkowo. Cała obwodnica pomiędzy Sławęcinkiem a Markowicami ma obecnie 24 kilometry długości.

- To na pewno jedna z większych rządowych inwestycji drogowych realizowanych na terenie naszego województwa - dodał wojewoda podczas otwarcia trasy na węźle w Sławęcinku i wręczył Radosławowi Kantakowi, dyrektorowi GDDKiA w Bydgoszczy pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego odcinka.

Dyrektor GDDKiA zwracał natomiast uwagę na fakt, że oddanie drugiego odcinka następuje w kontraktowym terminie. Podkreślał, że dzięki zakończeniu całej inwestycji Inowrocław na pewno uwolniony zostanie od ruchu tranzytowego.

W otwarciu uczestniczył prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza. Towarzyszyła mu grupa radnych miejskich, a także parlamentarzyści - Magdalena Łośko i Krzysztof Brejza.

- Zamykamy pewien ważny okres w dziejach naszego miasta. Dziękuję inowrocławianom za 17 lat walki o obwodnicę. To bardzo ważna inwestycja dla miasta i jego mieszkańców. Poprawi bezpieczeństwo na naszych ulicach i pozwoli nam spełniać ekologiczne normy - mówił prezydent.

Włodarz przypomniał, że w 2002 roku plany budowy obwodnicy Inowrocławia zakładały powstanie drogi zaczynającej się przy skrzyżowaniu Dworcowej z Metalowców, a kończącej się przy szpitalu.

- Dziś mamy obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Dwujezdniową trasę z bezkolizyjnymi wjazdami i zjazdami, liczącą 24 kilometry długości - podkreślił Ryszard Brejza.

To jednak nie koniec. Prezydent zapowiedział rozpoczęcie działań mających na celu skomunikowanie obwodnicy z biegnącymi przez nasze województwo drogami ekspresowymi i autostradą. Przyznał, że nie będzie to łatwe, ale jak dodał: - Pokazaliśmy już, że można.

Przypomnijmy. Obecnie obwodnica Inowrocławia liczy 24 kilometry długości Łączy Sławęcinek z Markowicami. Biegnie po wschodniej stronie miasta. Trasa jest dwujezdniowa. W jej skład wchodzi pięć węzłów, kilka wiaduktów i innych obiektów inżynierskich. Budowa obwodnicy pochłonęła ponad 450 mln zł.

15 z 36
- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo...
fot. Dominik Fijałkowski

- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo sprawnie. Dziękuję wszystkim tym, którzy przyczynili się do jej realizacji - podkreślił wojewoda Mikołaj Bogdanowicz.

Oddano do użytku drugi, a zarazem ostatni odcinek obwodnicy Inowrocławia. Liczy prawie pięć kilometrów długości i łączy węzły Sławęcinek i Latkowo. Cała obwodnica pomiędzy Sławęcinkiem a Markowicami ma obecnie 24 kilometry długości.

- To na pewno jedna z większych rządowych inwestycji drogowych realizowanych na terenie naszego województwa - dodał wojewoda podczas otwarcia trasy na węźle w Sławęcinku i wręczył Radosławowi Kantakowi, dyrektorowi GDDKiA w Bydgoszczy pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego odcinka.

Dyrektor GDDKiA zwracał natomiast uwagę na fakt, że oddanie drugiego odcinka następuje w kontraktowym terminie. Podkreślał, że dzięki zakończeniu całej inwestycji Inowrocław na pewno uwolniony zostanie od ruchu tranzytowego.

W otwarciu uczestniczył prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza. Towarzyszyła mu grupa radnych miejskich, a także parlamentarzyści - Magdalena Łośko i Krzysztof Brejza.

- Zamykamy pewien ważny okres w dziejach naszego miasta. Dziękuję inowrocławianom za 17 lat walki o obwodnicę. To bardzo ważna inwestycja dla miasta i jego mieszkańców. Poprawi bezpieczeństwo na naszych ulicach i pozwoli nam spełniać ekologiczne normy - mówił prezydent.

Włodarz przypomniał, że w 2002 roku plany budowy obwodnicy Inowrocławia zakładały powstanie drogi zaczynającej się przy skrzyżowaniu Dworcowej z Metalowców, a kończącej się przy szpitalu.

- Dziś mamy obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Dwujezdniową trasę z bezkolizyjnymi wjazdami i zjazdami, liczącą 24 kilometry długości - podkreślił Ryszard Brejza.

To jednak nie koniec. Prezydent zapowiedział rozpoczęcie działań mających na celu skomunikowanie obwodnicy z biegnącymi przez nasze województwo drogami ekspresowymi i autostradą. Przyznał, że nie będzie to łatwe, ale jak dodał: - Pokazaliśmy już, że można.

Przypomnijmy. Obecnie obwodnica Inowrocławia liczy 24 kilometry długości Łączy Sławęcinek z Markowicami. Biegnie po wschodniej stronie miasta. Trasa jest dwujezdniowa. W jej skład wchodzi pięć węzłów, kilka wiaduktów i innych obiektów inżynierskich. Budowa obwodnicy pochłonęła ponad 450 mln zł.

16 z 36
- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo...
fot. Dominik Fijałkowski

- Ta inwestycje od początku do końca prowadzona była bardzo sprawnie. Dziękuję wszystkim tym, którzy przyczynili się do jej realizacji - podkreślił wojewoda Mikołaj Bogdanowicz.

Oddano do użytku drugi, a zarazem ostatni odcinek obwodnicy Inowrocławia. Liczy prawie pięć kilometrów długości i łączy węzły Sławęcinek i Latkowo. Cała obwodnica pomiędzy Sławęcinkiem a Markowicami ma obecnie 24 kilometry długości.

- To na pewno jedna z większych rządowych inwestycji drogowych realizowanych na terenie naszego województwa - dodał wojewoda podczas otwarcia trasy na węźle w Sławęcinku i wręczył Radosławowi Kantakowi, dyrektorowi GDDKiA w Bydgoszczy pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego odcinka.

Dyrektor GDDKiA zwracał natomiast uwagę na fakt, że oddanie drugiego odcinka następuje w kontraktowym terminie. Podkreślał, że dzięki zakończeniu całej inwestycji Inowrocław na pewno uwolniony zostanie od ruchu tranzytowego.

W otwarciu uczestniczył prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza. Towarzyszyła mu grupa radnych miejskich, a także parlamentarzyści - Magdalena Łośko i Krzysztof Brejza.

- Zamykamy pewien ważny okres w dziejach naszego miasta. Dziękuję inowrocławianom za 17 lat walki o obwodnicę. To bardzo ważna inwestycja dla miasta i jego mieszkańców. Poprawi bezpieczeństwo na naszych ulicach i pozwoli nam spełniać ekologiczne normy - mówił prezydent.

Włodarz przypomniał, że w 2002 roku plany budowy obwodnicy Inowrocławia zakładały powstanie drogi zaczynającej się przy skrzyżowaniu Dworcowej z Metalowców, a kończącej się przy szpitalu.

- Dziś mamy obwodnicę z prawdziwego zdarzenia. Dwujezdniową trasę z bezkolizyjnymi wjazdami i zjazdami, liczącą 24 kilometry długości - podkreślił Ryszard Brejza.

To jednak nie koniec. Prezydent zapowiedział rozpoczęcie działań mających na celu skomunikowanie obwodnicy z biegnącymi przez nasze województwo drogami ekspresowymi i autostradą. Przyznał, że nie będzie to łatwe, ale jak dodał: - Pokazaliśmy już, że można.

Przypomnijmy. Obecnie obwodnica Inowrocławia liczy 24 kilometry długości Łączy Sławęcinek z Markowicami. Biegnie po wschodniej stronie miasta. Trasa jest dwujezdniowa. W jej skład wchodzi pięć węzłów, kilka wiaduktów i innych obiektów inżynierskich. Budowa obwodnicy pochłonęła ponad 450 mln zł.

Pozostało jeszcze 19 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Grudziądzcy Flisacy mają niezwykłe życiorysy. Promocja książki Aleksandry Pasis

Grudziądzcy Flisacy mają niezwykłe życiorysy. Promocja książki Aleksandry Pasis

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Handlarz narkotyków z Dobrzynia nad Wisłą trzymał w domu ponad 3,5 kg amfetaminy

Handlarz narkotyków z Dobrzynia nad Wisłą trzymał w domu ponad 3,5 kg amfetaminy

Zobacz również

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach