https://pomorska.pl
reklama

Ogłoszenie Burmistrza Barcina o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Barcin

Materiał informacyjny GMINA BARCIN

RPO.672.1.2024.BU

OGŁOSZENIE BURMISTRZA BARCINA

o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Barcin.

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejską w Barcinie uchwały nr LXX/597/2024 z dnia 1 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta i gminy Barcin.

Zainteresowani mogą składać wnioski do Burmistrza Barcina w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 lipca 2024 r. :

1) za pomocą poczty na adres Urzędu Miejskiego w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin,

2) zgodnie z art. 8c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) wnioski mogą być wnoszone również w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: [email protected].

Wnioski składa się za pomocą formularza, który jest dostępny w siedzibie Urzędu Miejskiego w Barcinie, w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://eboi.barcin.pl/karty-uslug/pokaz/86/akt-planowania-przestrzennego, a także na stronie internetowej Ministra Rozwoju i Technologii (https://www.gov.pl/web/rozwojtechnologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego).

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby, adres poczty elektronicznej, o ile wnioskodawca taki posiada, przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, wskazanie czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Dodatkowo we wniosku można podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Uwagi i wnioski składane w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.) mogą być składane w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego w Barcinie, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym w terminie do dnia 31 lipca 2024 r.

Wnioski rozpatrzone zostaną przez Burmistrza Barcina w trakcie sporządzania planu.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż administratorem danych osobowych jest Gmina Barcin, ul. Artylerzystów 9 88-190 Barcin - reprezentowana przez Burmistrza Barcina.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu sporządzenia ww. aktu planistycznego oraz na potrzeby związanego z tym celem postępowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Dane szczegółowe dot. przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją w/w ustawy znajdują się na BIP Urzędu Miejskiego w Barcinie.

Burmistrz Barcina

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska