1 z 11
Przewijaj galerię w dół

fot. zdjęcie ilustracyjne/Pixabay.com
Segment dóbr luksusowych jest najszybciej rosnącą kategorią w tegorocznym rankingu BrandZ, autorstwa Kantara i WPP.
Wśród najcenniejszych marek luksusowych 10. miejsce zajęła marka Prada (3 504 - wartość marki w 2019 r. w mln USD).
2 z 11

fot. zdjęcie ilustracyjne/Pixabay.com
9. miejsce zajęła marka Saint Laurent/Yves Saint Laurent (3 572 - wartość marki w 2019 r. w mln USD).
3 z 11

fot. zdjęcie ilustracyjne/Pixabay.com
8. miejsce zajęła marka Dior (4 658 - wartość marki w 2019 r. w mln USD).
4 z 11

fot. zdjęcie ilustracyjne/Pixabay.com
7. miejsce zajęła marka Burberry (4 698 - wartość marki w 2019 r. w mln USD).