Ożywiły się prace na przebudowie linii tramwajowej w Grudziądzu. Robota wre, ale do końca i tak daleko [zdjęcia]
Podaj powód zgłoszenia
W dniu 27.10.2014 o 12:33, gość napisał:A te uschnięte drzewa z popękanymi pniami, z pustymi wnętrzami, bo została tylko prawie kora. Toż to należało od razu usunąć a nie jeszcze koślawo obudowywać kostką.
A to to ? Tak zostanie ?
"
Eeetammm to nie ma co srać ogniem. Zrywaja tylko beton i asfalt ,a już myslalem zalatwic TV skoro wyrywają szyny.
Do wyrywania szyn troche zostalo ale nie zdziwi mnie jak beda wyrywać położone juz szyny.
A ten chodnik pagorkowaty na odcinku CKU - Bema po stronie CKU to juz jest na gotowo czy to droga technologiczna na potrzeby przejazdu sprzetu ?
A co ze slupami kolo sklepu rowerowego ( jeden na srodku chodnika a drugi prawie na trawniku ) ani to w linii ani logicznie ?
Tez juz sa na gotowo ? "
Co z tym tematem ?
A te uschnięte drzewa z popękanymi pniami, z pustymi wnętrzami, bo została tylko prawie kora. Toż to należało od razu usunąć a nie jeszcze koślawo obudowywać kostką.
W dniu 23.10.2014 o 01:43, enlever napisał:Srutu tutu, same przedwobrcze kity. Dla chętnych polecam wyprawę w okolice 6 Marca z miarką, w celu pomiaru wysokości drzew rosnących wykopie. Nie dajcie się nabrać. Będą rozbierać tory bo są ułożone zbyt wąsko i tramwaje się nie wyminą a tramwaj ruszy za jakieś 2-3 lata. Za miesiąc będzie zima, jak oni chcą skończyć? Po obu stronach brak chodników, brak czekogolwiek na czym można położyć asfalt, dziury na metr głębokości. Wszystkim entuzjastom ekipy partaczy z ratusza polecam przed pójściem na wybory przejazd samochodem do polikliniki.Spróbujcie wjecjhać na starówkę i zaparkować samochód. Prezydęt (pisownia zamierzona) z kumplami kopią ją od 4 lat i jeszcze kolejne 5-10 przed nimi. Masz wątpliwości, pojedź, zobacz na własne oczy ilu jest pracowników i co robią, pomyśl i wyciągnij wnioski samodzielnie, dopiero potem krytykuj. Ekipie dyletantów pora powiedzieć WON!
Zmierzyłem. Wg mnie wszystko OK. Rozstaw szyn 100 cm, odległość między skrajnymi szynami torów - 200 cm. Szerokość "helmuta" wynosi 265 cm (+ lusterka). Wszystko spokojnie się mieści.
W dniu 26.10.2014 o 20:31, Gość napisał:Przeszedłem cały ukończony odcinek chodnika. Schodzi się pięknie z murem kamienicy, wykończony czarną kostka betonową.
A to tak zostanie ?
"
Eeetammm to nie ma co srać ogniem. Zrywaja tylko beton i asfalt ,a już myslalem zalatwic TV skoro wyrywają szyny.
Do wyrywania szyn troche zostalo ale nie zdziwi mnie jak beda wyrywać położone juz szyny.
A ten chodnik pagorkowaty na odcinku CKU - Bema po stronie CKU to juz jest na gotowo czy to droba technologiczna na potrzeby przejazdu sprzetu ?
A co ze slupami kolo sklepu rowerowego ( jeden na srodku chodnika a drugi prawie na trawniku ) ani to w linii ani logicznie ?
Tez juz sa na gotowo ? "
W dniu 24.10.2014 o 23:49, Gość napisał:A zobaczcie te wykończenia chodnika, gdy się musi z murem kamienicy zejść. W te szpary po 20-30 cm asfalt wleją, czy beton? Nic sie im ładnie nie schodzi, taka partanina, że aż serce boli , że za takie pieniądze.
Przeszedłem cały ukończony odcinek chodnika. Schodzi się pięknie z murem kamienicy, wykończony czarną kostka betonową.
W dniu 25.10.2014 o 12:18, jula napisał:Kto projektował i kto dopuścił ten projekt do realizacji??????? Od lat przy bloku " Na kapuście" / na przeciw pętli/ był 2 WJAZDY na podworko. Po przebudowie pozostał 1 Wjazd- ten pozwalający na dojazd do ul Stachury a drugi Wjazd zamienił się w TRAWNIK. Ludzie - komu potrzebny jest wyjazd z podwórka na TRAWNIK. Kolejny projekt zrobiony z za biurka bez wycieczki w teren..........
A jeden wjazd nie wystarczy? Może tak lokatorzy chcieli? Rozumiem, że chodzi o Legionów 74-80.
Kto projektował i kto dopuścił ten projekt do realizacji??????? Od lat przy bloku " Na kapuście" / na przeciw pętli/ był 2 WJAZDY na podworko. Po przebudowie pozostał 1 Wjazd- ten pozwalający na dojazd do ul Stachury a drugi Wjazd zamienił się w TRAWNIK. Ludzie - komu potrzebny jest wyjazd z podwórka na TRAWNIK. Kolejny projekt zrobiony z za biurka bez wycieczki w teren..........
A zobaczcie te wykończenia chodnika, gdy się musi z murem kamienicy zejść. W te szpary po 20-30 cm asfalt wleją, czy beton? Nic sie im ładnie nie schodzi, taka partanina, że aż serce boli , że za takie pieniądze.
W dniu 23.10.2014 o 19:48, gość napisał:Usuwają asfalt i beton
Eeetammm to nie ma co srać ogniem. Zrywaja tylko beton i asfalt ,a już myslalem zalatwic TV skoro wyrywają szyny.
Do wyrywania szyn troche zostalo ale nie zdziwi mnie jak beda wyrywać położone juz szyny.
A ten chodnik pagorkowaty na odcinku CKU - Bema po stronie CKU to juz jest na gotowo czy to droba technologiczna na potrzeby przejazdu sprzetu ?
A co ze slupami kolo sklepu rowerowego ( jeden na srodku chodnika a drugi prawie na trawniku ) ani to w linii ani logicznie ?
Tez juz sa na gotowo ?
W dniu 23.10.2014 o 19:43, Gość napisał:Serio usuwaja szyny w Tarpnie ?Toć to by były jaja w biały dzień , trzeba sciagnać jakaś TV bedzie beka na cały kraj.Są gdzies mozę fotki tego ze usuwaja juz połozone szyny ?
Usuwają asfalt i beton
W dniu 23.10.2014 o 19:39, Gość napisał:Przykro na to patrzeć :(
Serio usuwaja szyny w Tarpnie ?
Toć to by były jaja w biały dzień , trzeba sciagnać jakaś TV bedzie beka na cały kraj.
Są gdzies mozę fotki tego ze usuwaja juz połozone szyny ?
W dniu 23.10.2014 o 12:02, Gość napisał:A na zdjęciach widać jak gorąco pracują :D Robota "pali" im się w rękach ;) Czyli leży pod nogami, gdy nóżki na niej stoją spokojnie B)
Tempo iście ekspresowe!! Po paru miesiącach od położenia betonu i asfaltu przy torach tramwajowych na pętli w Tarpnie w dniu dzisiejszym przystąpiono do ich usuwania. Chyba coś nie wyszło .
Przykro na to patrzeć :(
W dniu 23.10.2014 o 15:11, gość napisał:Tempo iście ekspresowe!! Po paru miesiącach od położenia betonu i asfaltu przy torach tramwajowych na pętli w Tarpnie w dniu dzisiejszym przystąpiono do ich usuwania. Chyba coś nie wyszło .
Ja pitole toż to prokurator ...ech