Zobacz wideo: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety - czym się różnią?:
Z opakowania kaszy wyszły robaki
- Kupiłem kaszę jęczmienną. Gdy otworzyłem opakowanie zaczęły z niego wychodzić obrzydliwe robaki. Zrobiłem zdjęcia - relacjonuje Strefie Biznesu pan Grzegorz. - Tacy goście na pewno nie powinni znaleźć się w produkcie. Zostałem jako klient oszukany. Dlatego uważam, że należy mi się 5 tys. zł odszkodowania.
Robaki w kaszy. Co na to Biedronka?
Informuje, że Biuro Obsługi Klienta naszej sieci otrzymało już zgłoszenie w tej sprawie bezpośrednio od klienta.
- Jakość towarów w sklepach Biedronka to dla nas najwyższy priorytet, sprawdziliśmy więc znajdujące się u dostawcy próbki kontrolne tej partii produktu. Szczegółowa kontrola jednoznacznie wykluczyła jakiekolwiek nieprawidłowości. Nie odnotowaliśmy też żadnych innych zgłoszeń dotyczących produktów tej partii w naszym Biurze Obsługi Klienta. Klient nie potrafił określić ani daty, ani miejsca zakupu, a nadesłane przez niego zdjęcia nie pozwalają określić pochodzenia ciała obcego. Mimo wszystko, działając zgodnie z naszymi standardami, zaproponowaliśmy klientowi zwrot gotówki o wartości zakupionego towaru - wyjaśnia Karol Kokoszka, młodszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Jeronimo Martins Polska.
