7 z 11
Poprzednie
Następne
PLEBISCYT EDUKACYJNY Poznaj liderów głosowania na nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli
Przedszkole Miejskie nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego, Toruń
█ O emocjach związanych z nominacją do plebiscytu:
Jest to dla mnie szczególne wyróżnienie. Nie spodziewałam się nominacji i byłam bardzo zaskoczona, a jednocześnie szczęśliwa, że rodzice oraz dzieci doceniają moje zaangażowanie w codziennej pracy. Sama nominacja jest dla mnie cudowną niespodzianką, chyba najlepszą z możliwych dla każdego nauczyciela. Wygrana to już kwestia szczęścia.
█ O reakcji bliskich:
Całe moje otoczenie -- rodzina, przyjaciele, współpracownicy trzymają za mnie kciuki i oczywiście wspomagają głosami.
█ O stażu pracy oraz jej najlepszych i najtrudniejszych stronach:
W zawodzie nauczyciela pracuję 11 lat. Swoje pierwsze kroki stawiałam w Ośrodku Rewalidacyjno- Wychowawczym dla dzieci z autyzmem "Tęcza". Nastepnie kolejne trzy lata spedziłam w Zespole Szkół nr 16 w Toruniu. Po narodzinach mojego syna i urlopie wychowawczym, karierę zawodową kontynuowałam w Przedszkolu w Małej Nieszawce, w którym również pracowalam trzy lata. W chwili obecnej zatrudniona jestem w Przedszkolu Miejskim nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Toruniu. Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego, ale posiadam także wykształcenie terapeutyczne. Praca z dziećmi z niepełnosprawnnościami przynosi mi najwięcej satysfakcji i radości z najmniejszego sukcesu. Najtrudniejsze w naszym zawodzie jest żegnanie dzieci, które muszą pójść do szkoły.
█ O wyborze zawodu:
Zawsze marzyłam o pracy z dziećmi, tymi najmłodszymi, które mają w sobie tyle dziecięcej radości i dzielą się nią z innymi.
█ O wyjątkowych chwilach i podopiecznych w swojej karierze:
Praca w Ośrodku Rewalidacyjno - Wychowawczym "Tęcza " dla dzieci z autyzmem, czyli sam początek mojej pracy zawodowej był dla mnie najbardziej znaczący. Nauczył mnie pokory i wytrwałości w dążeniu do celu. Był to czas, w którym wiele nauczyłam się od starszych stażem terapeutów, a jednocześnie nauczyłam się cieszyć z każdego najmniejszego postępu swoich wychowanków.