https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Połączenia znikają. Koniec linii Ryanair bliski?

Wojciech Mąka [email protected] tel. 052 32 63 149
Fot. Archiwum
Bydgoski Port Lotniczy zlikwidował połączenia do Berlina, ogranicza loty do Warszawy. Stracimy też połączenie z Liverpoolem. Loty irlandzkiej linii Ryanair stoją pod wielkim znakiem zapytania.

We wtorek 7 lipca Krzysztof Wojtkowiak, prezes bydgoskiego portu lotniczego, poinformował, że od 13 lipca będziemy rzadziej latać do Warszawy. Pięć dni w tygodniu ze stolicy do Bydgoszczy samolot przyleci rano, z Bydgoszczy do Warszawy - tylko po południu.

Loty do Berlina już zostały zlikwidowane, bo były nieopłacalne. - Liczba pasażerów na pokładach samolotów do Kopenhagi i Wiednia jest znacznie poniżej 50 procent - przyznał ponadto Wojtkowiak.

Prezes nie ukrywał również, że losy połączenia do Liverpoolu, obsługiwane przez taniego irlandzkiego przewoźnika Ryanaira, są przesądzone. Połączenie zniknie.

Miasto płaci o wiele mniej

Zagrożone są także inne połączenia obsługiwane przez Ryanaira. Wszystko dlatego, że - jak twierdzi Wojtkowiak - w tym roku przewoźnik nie dostanie około 3 milionów złotych tzw. opłaty marketingowej. Teoretycznie są to pieniądze na reklamę miasta i regionu, w praktyce - to dofinansowanie przewoźnika, który ma gwarancję, że nie straci na lotach.

- Dotąd miasto Bydgoszcz, jako większościowy udziałowiec spółki, ponosiło ciężar opłaty - mówi Wojtkowiak. - W tym roku opłacono jedynie pierwszy kwartał. Trzy pozostałe transze będą mniejsze o jedną czwartą, zgodnie ze zmianą układu własnościowego spółki. Sytuacja jest patowa, bo przewoźnik nie zgadza się na podniesienie opłat lotniskowych, ale z kolei jest winny portowi 500 tys. zł.

Port do zamknięcia?

Wojtkowiak podkreślił, że opłatę marketingową powinni ponosić udziałowcy regionalni.

- W naszej strategii zapisano jeden warunek, którego nikt z lokalnych polityków nie chce przeczytać - że port będzie działał przy dofinansowaniu z zewnątrz - mówi prezes. - Można taki ciężar zrzucić na spółkę, ale równie dobrze możemy przejeść wszystkie pieniądze, które mamy, a po dziesięciu latach zamknąć port.

O losach opłaty marketingowej ma zdecydować zgromadzenie akcjonariuszy 14 lipca.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 19

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

l
lechu14
W dniu 09.07.2009 o 02:01, Jarosław napisał:

Sfrustrowana sygnaturo analfabetów, zajmij się lepiej problemami swego Trollunia, zamiast regularnie obszczekiwać większego sąsiada Przekręt goni przekręt (podwoiła się kwota zdefraudowana przez toruńską księgową), rasista z Elany bije Murzynów, toruńczyk gwałci w samym centrum miasta pod okiem kamer, toruńskich przestępców gwałcą w więzieniach - co Ty na to? Jakoś nie widzę żebyś się wypowiadał w tych tematach?... Za to namiętnie ryjesz pod regionalnym portem lotniczym i rechoczesz jak głupi do sera z powodu jego problemów. Zamiast chuchać i dmuchać na port lotniczy, dzięki któremu Trolluń zaliczono do miejscowości mających gościć obrady UE podczas polskiej prezydencji (co odtrąbiono u Was jako wielki sukces)...Kilka wcześniejszych słów prawdy pod adresem trolluńskiego analfabety (jak na to wskazuje podpis "xxx" oraz ortografia) musiało być bardzo celnych i serdecznie mu dopiec, skoro teraz w każdym poście zwraca się do mnie imiennie. Potomek Krzyżaków i volksdojczy wyciera sobie moim szlachetnym słowiańskim imieniem swoją zaplutą z nienawiści do Bydgoszczy gębę, bo ja miałem odwagę się podpisać, a on wciąż skrywa się pod autografem analfabety (xxx) i myśli, że dzięki temu jest anonimowy w necie No cóż, kundle ujadają, karawana jedzie dalej


Brawo Panie Jarku, tylko szkoda nerwow na tych torunskich kundli on i tak nie rozumie co Pan do niego pisze, moim zdaniem w nadchodzacych wyborach na prezydenta naszego miasta trzeba wybrac lokalnego patriote, ktory zrobi wszystko dla miasta, a nie dla regionu olac region bo region to torun i oni czyt torunskie karaluchy tak to rozumieja, my potrzebujemy czlowieka krory bedzie robil wszystko tylko dla Bydgoszczy, nie wiem czy obywatele naszego miasta zaobserwowali ze kazdy inny prezydent miasta dba tylko o swoje miasto Szczecin, Wroclaw. Koronowo, Szubin a u nas prezydent Bydgoszczy musi dbac o region czyli o torun takze to jest kompletna paranoja i trzeba to zmienic TERAZ nie jutro cz w przyszlym roku
J
Jarosław
W dniu 08.07.2009 o 08:39, ~xxx~ napisał:

I co Jarosławie (...)



Sfrustrowana sygnaturo analfabetów, zajmij się lepiej problemami swego Trollunia, zamiast regularnie obszczekiwać większego sąsiada Przekręt goni przekręt (podwoiła się kwota zdefraudowana przez toruńską księgową), rasista z Elany bije Murzynów, toruńczyk gwałci w samym centrum miasta pod okiem kamer, toruńskich przestępców gwałcą w więzieniach - co Ty na to? Jakoś nie widzę żebyś się wypowiadał w tych tematach?... Za to namiętnie ryjesz pod regionalnym portem lotniczym i rechoczesz jak głupi do sera z powodu jego problemów. Zamiast chuchać i dmuchać na port lotniczy, dzięki któremu Trolluń zaliczono do miejscowości mających gościć obrady UE podczas polskiej prezydencji (co odtrąbiono u Was jako wielki sukces)...

Kilka wcześniejszych słów prawdy pod adresem trolluńskiego analfabety (jak na to wskazuje podpis "xxx" oraz ortografia) musiało być bardzo celnych i serdecznie mu dopiec, skoro teraz w każdym poście zwraca się do mnie imiennie. Potomek Krzyżaków i volksdojczy wyciera sobie moim szlachetnym słowiańskim imieniem swoją zaplutą z nienawiści do Bydgoszczy gębę, bo ja miałem odwagę się podpisać, a on wciąż skrywa się pod autografem analfabety (xxx) i myśli, że dzięki temu jest anonimowy w necie No cóż, kundle ujadają, karawana jedzie dalej
l
lisek
No, no nie było mnie w Bydzi kilka dni a tu takie jaja. Calbecki rękami Wojtkowiaka dąrzy do upragnionego celu. Kilka razy juz podchodzil i nie dalo rady. To nie takie proste, trzeba to tak zrobic zeby wyglądało, że bardzo sie staralismy ratowac ale nie dalo rady. Wojtkowiak jest sklikany z Calbeckim, to długofalowy proces. Najpierw połechtac przez dodatkowe połączenia /staramy sie/ a potem tak namotac kasą i "inwestycjami", zeby wszystko szlag tafil, do tego przydałoby się troche namieszac personalnie, jakies żale /pomieszczenia i inne duperele/ tak aby odwrócic uwage od istoty sprawy. Przeciez to kryminałem śmierdzi na odległosc. To nie są żarty panowie, wam zawisc i jakies idiotyczne uklady przeslaniaja logiczny tok myslenia /moze za duże slowo/. Tak na marginesie, nie zorientowanemu w brudzie i obludzie tego wojewodzta, za sprawą Calbeckiego i jemu podobnych, do głowy nie dociera cos takiego, żeby marszalek wojewodztwa,lokalni politycy, samorządowcy itd. nie bili się o port lotniczy, ktory jest, tylko ktoremu trzeba zwyczajnie pomóc... nie szkodzic. Cos wisi w powietrzu i niech wreszcie pęknie. Przegioles marszalku...
(mysza:)
-no jeszcze brakowało następnego problemu w Bydgoszczy a szczególnie to władze miasta stworzyli go ludności korzystającej z lotów do Londynu,Dublina czy Liverpoolu-myślę że nikt z władz miasta nie odwiedzał lotniska podczas przylotów czy odlotów aby mieć przynajmniej rozeznanie
ile ludzi korzysta z tych połączeń- a teraz najlepiej wziąć i zamknąć bo to najprostrze pozbyć się problemu.Jadnak należy zadać pytanie dlaczego taki
problem powstał?gdzie się podziały pieniądz,które płacimy za loty, bo to tylko się mówi,że są tanie loty natomiast pozostałe opłaty biorą górę ceny biletu.
Nie wyobrażam sobie,zeby miasto w którym stacjonują wojska NATO nie miało swojego lotniska, żeby prezydentowi mista nie zależało na rozwoju
całego regionu! Szanowni Panowie to Wy powinnyście jak najszybciej rozwiązać ten problem bo są wakacje a my chcemy lecieć do Liverpoolu- nie
likwidujcie nam lotniska i tak korzystnych połączeń.Nic miasto nie robi aby zmniejszyć bezrobocie, zwiększyć stanowiska pracy aby ta nasza młodzież
mogła wrócić do Bydgoszczy- a wówczas nie byłoby tego problemu.Już zauważyłam narastający problem na lotnisku- po pierwsze zamknięto taras
widokowy, po drugie przeniesiono miejscy do wysiadania i wsiadania do samolotów bez obsługi autobusowej (a autobus stoi na poboczu) po co lepiej
przewieść pasażera na wózku inwalidzkim,ale my nie gapy i możemy się domyśleć,że chodzi o pieniądze bo widać,że zmniejszono liczbę obsługi lotniskowej .Panie prezesie Pan chyba nie bywa na lotnisku żeby mieć rozeznanie?niech się Pan weźmie do pracy bo my frajerów nie potrzebójemy,my
chcemy ludzi operatywnych, a kolesi należy tępić.
(mysza:)
-no jeszcze brakowało następnego problemu w Bydgoszczy a szczególnie to władze miasta stworzyli go ludności korzystającej z lotów do Londynu,Dublina czy Liverpoolu-myślę że nikt z władz miasta nie odwiedzał lotniska podczas przylotów czy odlotów aby mieć przynajmniej rozeznanie
ile ludzi korzysta z tych połączeń- a teraz najlepiej wziąć i zamknąć bo to najprostrze pozbyć się problemu.Jadnak należy zadać pytanie dlaczego taki
problem powstał?gdzie się podziały pieniądz,które płacimy za loty, bo to tylko się mówi,że są tanie loty natomiast pozostałe opłaty biorą górę ceny biletu.
Nie wyobrażam sobie,zeby miasto w którym stacjonują wojska NATO nie miało swojego lotniska, żeby prezydentowi mista nie zależało na rozwoju
całego regionu! Szanowni Panowie to Wy powinnyście jak najszybciej rozwiązać ten problem bo są wakacje a my chcemy lecieć do Liverpoolu- nie
likwidujcie nam lotniska i tak korzystnych połączeń.Nic miasto nie robi aby zmniejszyć bezrobocie, zwiększyć stanowiska pracy aby ta nasza młodzież
mogła wrócić do Bydgoszczy- a wówczas nie byłoby tego problemu.Już zauważyłam narastający problem na lotnisku- po pierwsze zamknięto taras
widokowy, po drugie przeniesiono miejscy do wysiadania i wsiadania do samolotów bez obsługi autobusowej (a autobus stoi na poboczu) po co lepiej
przewieść pasażera na wózku inwalidzkim,ale my nie gapy i możemy się domyśleć,że chodzi o pieniądze bo widać,że zmniejszono liczbę obsługi lotniskowej .Panie prezesie Pan chyba nie bywa na lotnisku żeby mieć rozeznanie?niech się Pan weźmie do pracy bo my frajerów nie potrzebójemy,my
chcemy ludzi operatywnych, a kolesi należy tępić.
s
serie
W dniu 08.07.2009 o 17:39, lechu14 napisał:

Leonard Borowski~ Dzisiaj, 09:28 Wpis #2 Goście CYTAT(lechu141946 @ 8.07.2009, 08:20:10) no coz potwierdzily sie moje poprzednie posty ten bandzior prezes dokonal swego, doprowadzil do rozpadu portu lotniczego, jezeli port lotniczy Bydgoszcz zostanie zamkniety osobiscie zglaszam wniosek do prokuratury o wszczecie sledctwa w sprawie przestepstw gospodarczych jakich dokonal prezes miedzy innymi, majac wiedze o tym ze w niedalekiej przyszlosci wplaty na konto Rianara zostana wstrzymane lub ograniczone a co za tym idzie ta linia lotnicza wycofa sie z bydgoskiego lotniska, pan prezes w tym samym czsie sprzeniewierzyl wielki majatek na ogrodzenie oraz lotniskowe autobusy, pytam jaki byl w tym cel, juz wtedy wiedziales prezesiku ze port lotniczy bedzie pomalu zamykany, moze juz teraz organy scigania przestepstw gospodarczych przyjzaly by sie dzialalnosci prezesa, ciekawe takze ile prezes placil oplat lotniskowych z parkowaniem wlacznie za osobisty helikopter trzymany na lotnisku, moze media takze poszperaja troszke w tym wszystkim ba na moje oko to jest jeden wielki przekret ze strony tego czlowiekaSzanowny "lechu".Pojechałeś "po bandzie", ale pewnie swoje wiesz, przynajmniej w temacie postępowania tego "prezesika".Jednak z tym zawiadamianiem prokuratury, to raczej nie sil się na taki gest. Dla tej pożal się Boże instytucji, niegospodarność facetów w "białych kołnierzykach", po prostu nie istnieje. Tam chętnie zajmują się przeciwnikami politycznymi rządzących psycholi, gnojeniem uczciwie postępujących kolegów po fachu (vide: J.Duś) oraz systemowym umarzaniem przekrętów wielu bolszewików. Wszystko w myśl starej zasady: trzymajmy sie kupy, bo kupy nikt nie ruszy. Chyba, że się mylę i wcale nie chodzi o ideologię, w tym obłędnym działaniu pseudo prokuratorów.Dlatego na Twoim miejscu, szanowny "lechu", podarowałbym sobie kontakty z nimi, tym bardziej, że sprawa tego portu lotniczego od początku jest gigantyczną niegospodarnością gospodarczą, conajmniej tolerowaną przez kolejnych rządzących. W takim przypadku uczciwa prokuratura już dawno zakończyłaby istnienie tego problemu, wszczynając stosowne działanie z urzędu... Pozdrawiam.



Nie,nie Leonardzie, ja też złożę wniosek do prokuratury w tej sprawie ale wobec tego prezesa i wobec p. Calbeckiego za świadome działania na rzecz upadłości portu lotniczego. Dośc tego draństwa.
l
lechu14
Leonard Borowski~ Dzisiaj, 09:28 Wpis #2
Goście

CYTAT(lechu141946 @ 8.07.2009, 08:20:10)
no coz potwierdzily sie moje poprzednie posty ten bandzior prezes dokonal swego, doprowadzil do rozpadu portu lotniczego, jezeli port lotniczy Bydgoszcz zostanie zamkniety osobiscie zglaszam wniosek do prokuratury o wszczecie sledctwa w sprawie przestepstw gospodarczych jakich dokonal prezes miedzy innymi, majac wiedze o tym ze w niedalekiej przyszlosci wplaty na konto Rianara zostana wstrzymane lub ograniczone a co za tym idzie ta linia lotnicza wycofa sie z bydgoskiego lotniska, pan prezes w tym samym czsie sprzeniewierzyl wielki majatek na ogrodzenie oraz lotniskowe autobusy, pytam jaki byl w tym cel, juz wtedy wiedziales prezesiku ze port lotniczy bedzie pomalu zamykany, moze juz teraz organy scigania przestepstw gospodarczych przyjzaly by sie dzialalnosci prezesa, ciekawe takze ile prezes placil oplat lotniskowych z parkowaniem wlacznie za osobisty helikopter trzymany na lotnisku, moze media takze poszperaja troszke w tym wszystkim ba na moje oko to jest jeden wielki przekret ze strony tego czlowieka

Szanowny "lechu".
Pojechałeś "po bandzie", ale pewnie swoje wiesz, przynajmniej w temacie postępowania tego "prezesika".Jednak z tym zawiadamianiem prokuratury, to raczej nie sil się na taki gest. Dla tej pożal się Boże instytucji, niegospodarność facetów w "białych kołnierzykach", po prostu nie istnieje. Tam chętnie zajmują się przeciwnikami politycznymi rządzących psycholi, gnojeniem uczciwie postępujących kolegów po fachu (vide: J.Duś) oraz systemowym umarzaniem przekrętów wielu bolszewików. Wszystko w myśl starej zasady: trzymajmy sie kupy, bo kupy nikt nie ruszy. Chyba, że się mylę i wcale nie chodzi o ideologię, w tym obłędnym działaniu pseudo prokuratorów.
Dlatego na Twoim miejscu, szanowny "lechu", podarowałbym sobie kontakty z nimi, tym bardziej, że sprawa tego portu lotniczego od początku jest gigantyczną niegospodarnością gospodarczą, conajmniej tolerowaną przez kolejnych rządzących. W takim przypadku uczciwa prokuratura już dawno zakończyłaby istnienie tego problemu, wszczynając stosowne działanie z urzędu... Pozdrawiam.
l
lechu14
~lechu141946~ Dzisiaj, 08:20 Wpis #1
Goście

no coz potwierdzily sie moje poprzednie posty ten bandzior prezes dokonal swego, doprowadzil do rozpadu portu lotniczego, jezeli port lotniczy Bydgoszcz zostanie zamkniety osobiscie zglaszam wniosek do prokuratury o wszczecie sledctwa w sprawie przestepstw gospodarczych jakich dokonal prezes miedzy innymi, majac wiedze o tym ze w niedalekiej przyszlosci wplaty na konto Rianara zostana wstrzymane lub ograniczone a co za tym idzie ta linia lotnicza wycofa sie z bydgoskiego lotniska, pan prezes w tym samym czsie sprzeniewierzyl wielki majatek na ogrodzenie oraz lotniskowe autobusy, pytam jaki byl w tym cel, juz wtedy wiedziales prezesiku ze port lotniczy bedzie pomalu zamykany, moze juz teraz organy scigania przestepstw gospodarczych przyjzaly by sie dzialalnosci prezesa, ciekawe takze ile prezes placil oplat lotniskowych z parkowaniem wlacznie za osobisty helikopter trzymany na lotnisku, moze media takze poszperaja troszke w tym wszystkim ba na moje oko to jest jeden wielki przekret ze strony tego czlowieka
B
BYLU
Port Lotniczy miast byc dumą i chlubą regionu jest kością niezgody /w innych regionach gryzą trawę i ziemię aby miec takie dobrodziejstwo!!!/. Przyczyna takiego stanu rzeczy jest przede wszystkim wszedobylska w tym województwie zawiść. Marszałek województwa zaciera ręce widząc jakąkolwiek przeszkodę w funkcjonowaniu portu i to specjalnie się z tym nie kryjąc. Politycy "bydgoscy" typu Hartwig, Latos, Sikora gdzieś mają Bydgoszcz i jej problemy służąc uniżenie Calbeckiemu. Prezes portu wykazuje totalną indolencję i bezradność w swej działalności szukając tylko winnych kłopotów /prócz siebie/ a nie możliwości wyjścia z impasu. Przeciez oczywistą oczywistością jest to, ze opcja toruńska robi wszystko aby zaszkodzić Bydgoszczy, bez względu na to, że jest to również ze szkodą dla całego województwa i jego mieszkańców. Niech się wali i pali byleby bydgoszczanie baty dostali. To oraz pompowanie pieniędzy w Toruń /kosztem czego sie da/ to credo i główny cel działalności marszałka województwa i jego poddanych. Zachodzi pytanie, jak to się ma do dwumiasta o które szczególnie zabiega Toruń? Dla mnie to jest szczyt bezczelności wobec Bydgoszczy. Uważam, że jak najszybciej i to publicznie należy wyjaśnic takie stanowisko marszałka i to nie tylko w kwestii portu lotniczego. Chowanie tego pod przysłowiowy dywan jest tylko ze szkodą dla Bydgoszczy i województwa. Bydgoszcz powinna zadbac o to w Warszawie. W analogicznej sytuacji Toruń byłby tam już wielokrotnie wrzeszcząc o swojej krzywdzie na całą Polskę. Bydgoszcz musi zacząć działać, trzeba uświadomić Warszawę jak to tu w istocie jest. Trzeba zadbac o interes tego miasta i regionu. Argumentów na nieuczciwe poczynania toruńskich marszałków aż sie proszą aby je ujawnić, należy skończyć z tą prywatą! Uważam, ze w obronę interesów Bydgoszczy a praktycznie regionu powinien aktywnie włączyć się wojewoda, a także prezydent Bydgoszczy i inni prezydenci miast "docenianych" przez marszałka. I jeszcze jedno, nie wolno zaprzepaścić szansy na utworzenie Metropolii Bydgoskiej, nadziei na wreszcie oczekiwany od wielu juz lat NORMALNY /bez pasożyta/ rozwój Bydgoszczy.
P.S. Osobiście bardzo liczę na to, że w końcu właściwe służby zajma się p. Calbeckim.
G
Gość
W dniu 08.07.2009 o 09:53, lechu14 napisał:

szanowny panie Leonardzie zgadzam sie z Panem calkowicie, ale niestety juz nie moglem wytrzymac, wiem ze oni kryja sie wzajemnie, ale moze narobic tyle szumu ze sprobuja to uciszyc wlasnie przez wywalenie tego swira prezesa na zbity leb, przy okazji moj post w tym artykule zostal w tym momencie usuniety, moze wroci zobaczymy, widze ze jestem dla gazetki niewygodny


zgadzam się z panem również!
b
bolek
A ja myśle że prezydent Bydgoszczy robi dobrze zmniejszając danine irlandczykom jeśli ma to być port regionalny to niech płaci urząd marszałkowski jak są pieniądze na dotacje na kolej to powinny być na dofinansowanie lotniska i nikt tu łaski nie robi bo z lotniska korzysta cały nasz region
L
Leonard Borowski
W dniu 08.07.2009 o 09:53, lechu14 napisał:

szanowny panie Leonardzie zgadzam sie z Panem calkowicie, ale niestety juz nie moglem wytrzymac, wiem ze oni kryja sie wzajemnie, ale moze narobic tyle szumu ze sprobuja to uciszyc wlasnie przez wywalenie tego swira prezesa na zbity leb, przy okazji moj post w tym artykule zostal w tym momencie usuniety, moze wroci zobaczymy, widze ze jestem dla gazetki niewygodny


Tak..Pana post wraz z moją odpowiedzią, został usunięty. To się nazywa bolszewicka cenzura. "Gazeta Pomorska" zatrudnia różnych dziennikarzy. Jedni są po prostu dobrzy, a inni ... jakby tkwią mentalnie w PRL-u. Taka polityczna poprawność. W tym jest problem, tej gazety. Rozumiem piszących na jej łamach, że gdzieś trzeba zarabiać na utrzymanie swoje i rodziny. Nie mogę jednocześnie pojąć, dlaczego tym miejscem zarobkowania ma być taka akurat ocenzurowana gazeta ? Każdy przyzwoity dziennikarz wie, że jego zawód to także misja społeczna, której być może nie da się tu przyzwoicie realizować.
B
Bromberger
Bydgoszcz pozostanie tylko prowincjonalna,dziekujemy panu prezydentowi mista.
l
lechu14
szanowny panie Leonardzie zgadzam sie z Panem calkowicie, ale niestety juz nie moglem wytrzymac, wiem ze oni kryja sie wzajemnie, ale moze narobic tyle szumu ze sprobuja to uciszyc wlasnie przez wywalenie tego swira prezesa na zbity leb, przy okazji moj post w tym artykule zostal w tym momencie usuniety, moze wroci zobaczymy, widze ze jestem dla gazetki niewygodny
L
Leonard Borowski
W dniu 08.07.2009 o 08:20, lechu141946 napisał:

no coz potwierdzily sie moje poprzednie posty ten bandzior prezes dokonal swego, doprowadzil do rozpadu portu lotniczego, jezeli port lotniczy Bydgoszcz zostanie zamkniety osobiscie zglaszam wniosek do prokuratury o wszczecie sledctwa w sprawie przestepstw gospodarczych jakich dokonal prezes miedzy innymi, majac wiedze o tym ze w niedalekiej przyszlosci wplaty na konto Rianara zostana wstrzymane lub ograniczone a co za tym idzie ta linia lotnicza wycofa sie z bydgoskiego lotniska, pan prezes w tym samym czsie sprzeniewierzyl wielki majatek na ogrodzenie oraz lotniskowe autobusy, pytam jaki byl w tym cel, juz wtedy wiedziales prezesiku ze port lotniczy bedzie pomalu zamykany, moze juz teraz organy scigania przestepstw gospodarczych przyjzaly by sie dzialalnosci prezesa, ciekawe takze ile prezes placil oplat lotniskowych z parkowaniem wlacznie za osobisty helikopter trzymany na lotnisku, moze media takze poszperaja troszke w tym wszystkim ba na moje oko to jest jeden wielki przekret ze strony tego czlowieka



Szanowny "lechu".
Pojechałeś "po bandzie", ale pewnie swoje wiesz, przynajmniej w temacie postępowania tego "prezesika".Jednak z tym zawiadamianiem prokuratury, to raczej nie sil się na taki gest. Dla tej pożal się Boże instytucji, niegospodarność facetów w "białych kołnierzykach", po prostu nie istnieje. Tam chętnie zajmują się przeciwnikami politycznymi rządzących psycholi, gnojeniem uczciwie postępujących kolegów po fachu (vide: J.Duś) oraz systemowym umarzaniem przekrętów wielu bolszewików. Wszystko w myśl starej zasady: trzymajmy sie kupy, bo kupy nikt nie ruszy. Chyba, że się mylę i wcale nie chodzi o ideologię, w tym obłędnym działaniu pseudo prokuratorów.
Dlatego na Twoim miejscu, szanowny "lechu", podarowałbym sobie kontakty z nimi, tym bardziej, że sprawa tego portu lotniczego od początku jest gigantyczną niegospodarnością gospodarczą, conajmniej tolerowaną przez kolejnych rządzących. W takim przypadku uczciwa prokuratura już dawno zakończyłaby istnienie tego problemu, wszczynając stosowne działanie z urzędu... Pozdrawiam.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska