POLOmarket docenia rodzimą żywność i kupuje towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii.
W sklepach wiszą plakaty reklamujące akcję "Z Polski, z regionu, z POLO" oraz tablice w czerwieni i bieli.
Klienci sklepów sieci doceniają wybór produktów pochodzących z kraju i to, że są one sprzedawane w polskim sklepie. Ideę patriotyzmu konsumenckiego przybliżają postaci Klekota i Orłowskiego z właściwym dla siebie bezpretensjonalnym humorem i nostalgicznym rozrzewnieniem.
Źródło: POLOmarket
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco