Jak poinformował portalspozywczy.pl, Polomarket otworzy 21 czerwca w Kołobrzeg swój 400. sklep na polskim rynku. Placówka będzie przykładem nowego systemu identyfikacji wizualnej i wyposażenia dla sklepów Polomarket, nad którym firma pracowała w ostatnich miesiącach.
Portalspozywczy.pl wymienia, że w 2013 r. Polomarket otworzył sklepy m.in. w Szczecinku, Grudziądzu, Sępólnie Krajeńskim, Bydgoszczy, a w planach są otwarcia w Nysie, Nieporęcie czy Lubrańcu. Kilka tygodni temu władze sieci Polomarket poinformowały, że przygotowały nową strategię dla firmy na lata 2013-2016, która zakłada niemal podwojenie przychodów, rozwój organiczny i akwizycje. Operator chce także wprowadzić nowy system identyfikacji wizualnej oraz odświeżone logo.
Na koniec roku 2016 sieć Polomarket chce osiągnąć 6 mld zł przychodów netto, podczas gdy w 2012 przychody sieci wyniosły ponad 3,5 mld zł. Firma chce tego dokonać głównie poprzez rozwój organiczny. Od początku roku 2013 Polomarket uruchomił dziewięć nowych sklepów (w 2012 r. uruchomił 56 placówek) i niebawem otworzy swoją 400 placówkę. Sieć nie wyklucza jednak fuzji, przejęć, rozważa także budowanie szerszej grupy kapitałowej - czytamy na www.portalspozywczy.pl
Źródło: portalspozywczy.pl
