Informacja o zakwalifikowaniu polskich plakatów do szerokiego finału konkursu CAP COMMUNICATION AWARDS 2014 dotarła do ARiMR w środę późnym popołudniem. Wieść przekazała Dyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Wsi Komisji Europejskiej. W konkursie (jego jury składa się z 5 europejskich ekspertów) są nagradzane najlepsze kampanie promujące Wspólną Politykę Rolną Unii Europejskiej.
Autorami docenionych polskich plakatów są Andrzej Pągowski i Wojciech Stefaniec. Do szerokiego finału weszło 10 projektów. Kolejnym etapem będzie wyłonienie 3 do ścisłego finału, co dokona się 16 grudnia. A sam finał przewidziano na 29 stycznia 2015 w Brukseli z udziałem Phila Hogana, nowego komisarza ds. rolnictwa i rozwoju wsi.
Już wiemy jak zwyciężać
Kampania ARiMR ubiega się o nagrodę w kategorii "innowacyjna komunikacja". W tej samej podczas I edycji konkursu projekt promocyjny ARiMR wygrał.
"ARiMR wystawił wtedy w szranki konkursu swoja kampanię tzw. Idea placement (lokowanie tematyki ) w V transzy kultowego już serialu TVP "Ranczo", której premierowa emisja odbyła się wiosną 2011 roku", przypomina Departament Komunikacji Społecznej ARiMR.
Konkurs CAP COMMUNICATION AWARDS ma w tym roku trzecią edycję. Czy i tym razem poszczęści się polskiej Agencji?
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców