https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Prezes chce zmienić nazwę portu lotniczego na Bydgoszcz-Toruń

(wom)
fot. MM Bydgoszcz
Krzysztof Wojtkowiak, prezes bydgoskiego Portu Lotniczego, uspokajał, że spółka ma już gotową strategię rozwoju i na pewno nie straci 23,4 mln euro ze środków unijnych. Spółka przynosi jednak straty, a na nowe połączenia z Bydgoszczy nie ma co liczyć.

Wojtkowiak dementował część doniesień prasowych, w których władze województwa krytycznie wypowiadały się na temat działań Portu Lotniczego.

- Strategia rozwoju była gotowa w sierpniu 2008 roku, ale z nieznanych mi bliżej powodów, dopiero w miniony czwartek udało się uzyskać jej akceptację na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy - powiedział prezes spółki.

Szczegółów dokumentu nie przedstawiono. Wiadomo jednak tyle, że najistotniejszy jest remont pasa startowego, którego żywotność - jak stwierdził wczoraj Wojtkowiak - dobiega końca. Prezes portu - ze względów finansowych, wykluczył rozbiórkę obecnego pasa i budowę nowego.

- Jeśli wszystko dobrze pójdzie remont zakończy się jeszcze w tym roku, jeśli pogoda przeszkodzi - w przyszłym - powiedział. Konieczna jest także rozbudowa terminala lotniskowego. Jej pierwszy etap - powiększenie hali przylotów - ma być zakończony do końca przyszłego miesiąca. Następne inwestycje to budowa siedziby lotniskowej straży pożarnej i zorganizowanie wieży kontrolnej z prawdziwego zdarzenia.

Prezes nie ukrywał także, że dąży do zmiany nazwy portu na Bydgoszcz-Toruń.
Jak poinformował Wojtkowiak, w założeniach rozwoju przewidziano, że w 2025 roku przez Bydgoszcz będzie się przewijać 1,5 mln pasażerów rocznie.

Tymczasem spółka wciąż przynosi straty, ale prezes zaznacza, że Port Lotniczy może zyskać rentowność dopiero od liczby pół miliona pasażerów rocznie. Szczegóły bilansu poznamy w czerwcu, gdy zajmie się nim rada nadzorcza spółki - wcześniej prezes nie chciał ujawniać wyników finansowych portu.

Wojtkowiak wykluczył także uruchomienie nowych połączeń z Bydgoszczy. Powody są co najmniej dwa. Pierwszy to dominacja Ryanaira. - Przewoźnicy nie decydują się na połączenia z lotnisk opanowanych przez tanie linie - powiedział prezes portu. Drugi powód to... remont pasa startowego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 54

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

w
woytas
W dniu 16.05.2009 o 16:19, ~Bydgoszczanin~ napisał:

Nie ma co sie dziwic ze pan prezes chce zmienic nazwe jak pewnie sam pochodzi z Torunia i ma kompleksy!To paranoja! Torun piekne miasto bez ronda !Niech sobie sam wybuduje porr!Pasorzyci !Nie interesuje nas ze Torun jest atrakcyjnieszy!Mam to w nosie!Zyje i mieszkam w Bydgoszczy i nie zgadzam sie na taka nazwe i mam nadzieje ze pan prezydent tez na to nie pozwoli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Torun zawsze mial problem z mania nizszosci !



nie zawsze miał problem z manią miejszość kolego Historia sie kłania przez duże H heheh jak byś zerknął do podręczników to Bydgoszcz "dominowała raptem przez lata komuny!!! to jest niecałe 50 lat a Toruń jako miasto istnieje prawie 800 lat!! MY krzyzaki wiec w oczach Komunistow widziani jako niemcy ... więc nas ciskali i zmiejszali naszą range przez czas ich panowania... a jeśli zerkniemy w przeszłość to tak przypominam formalnie Bydzia była podległa pod Poznań w II RP a nawet po pewnych zmianach przyłączona do wielkiego pomorza którego stolicą BYŁ TORUN!!!! nie śmiem sięgać głebiej w przeszłość bo licząc okres istnienia obydwu miast to zawsze Toruń dominował!!
l
lisek
W dniu 03.06.2009 o 20:58, kk napisał:

Żenada. Nic innego nie przychodzi mi na myśl, wstyd mi że jestem mieszkańcem tego województwa, ale to chyba domena nie tylko nas ale nas wszystkich - Polaków. Przykro mi również, że ludzie z Torunia też tak źle wypowiadają się w stosunku do sąsiadów zza miedzy. Czy tak ciężko jest pomyśleć pozytywnie ? Na moje to lotnisko może mieć nazwę Bydgoszcz, czy Bydgoszcz - Fordon, nawet Bydgoszcz - Wyżyny, mi to obojętne, tak samo jak Motoarena Toruń-Bydgoszcz, ech szkoda słów. Jesteśmy sąsiadami i nasze ścieżki są nierozłączne - nie kłóćmy się o bzdury, ale starajamy się zdziałać coś współnie, im więcej turystów, inwestorów w Bydgoszczy tym więcej w Toruniu i nie tylko, działa to również na odwrót. To tylko z pożytkiem dla nas - mieszkańców regionu. A te wpisy przypominają mi rywalizację między kibicami Poloni Bydgoszcz i Unibaxem (Apatorem) Toruń.Pozdrawiam Wszystkich.



Za długo siedzisz przy komputerze i marzy ci sie jakas fikcja. Zejdź na ziemie, to real jest. Bydgoszcz jest dwa razy większa od Torunia. W Polsce żadne inne miasto w tej sytuacji nie pozwoliloby na jakakolwiek wspólprace, kumasz? Bydgoszcz nie chce Torunia tak jak facet brzydkiej kobiety lub odwrotnie i co w tym dziwnego? Wypisujesz jakies smutasy i powtarzasz te pier***y skolesiowanych polityków. Posluchaj lepiej co mówia zwykli uczciwi mieszkańcy Bydzi i co dziwisz sie im? Troche orientacji co do faktow! Bydgoszcz to Bydgoszcz. A ty bujaj sie NOL wojewodztwa kujawsko - pomorskiego.
k
kk
W dniu 18.05.2009 o 18:53, serie napisał:

100 % PRAWDY!!!!!!!!!!!!!


Żenada. Nic innego nie przychodzi mi na myśl, wstyd mi że jestem mieszkańcem tego województwa, ale to chyba domena nie tylko nas ale nas wszystkich - Polaków. Przykro mi również, że ludzie z Torunia też tak źle wypowiadają się w stosunku do sąsiadów zza miedzy. Czy tak ciężko jest pomyśleć pozytywnie ? Na moje to lotnisko może mieć nazwę Bydgoszcz, czy Bydgoszcz - Fordon, nawet Bydgoszcz - Wyżyny, mi to obojętne, tak samo jak Motoarena Toruń-Bydgoszcz, ech szkoda słów. Jesteśmy sąsiadami i nasze ścieżki są nierozłączne - nie kłóćmy się o bzdury, ale starajamy się zdziałać coś współnie, im więcej turystów, inwestorów w Bydgoszczy tym więcej w Toruniu i nie tylko, działa to również na odwrót. To tylko z pożytkiem dla nas - mieszkańców regionu. A te wpisy przypominają mi rywalizację między kibicami Poloni Bydgoszcz i Unibaxem (Apatorem) Toruń.
Pozdrawiam Wszystkich.
B
BYLU
W dniu 19.05.2009 o 15:01, BYLU napisał:

Informuję, że toruńscy "lobbysci" już " zabiegają o to aby spotkania unijne odbywały się w Toruniu. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie pewna "klauzulka",tj. jeżeli nie w Toruniu to błagamy tylko nie w Bydgoszczy. Podobnie sprawa miała się z niedoszłym Sądem Apelacyjnym. Wizyta inspektorów w Bydgoszczy, mających rekomendować miasta do owych spotkań, zakończyła się dla naszego miasta umiarkowanym sukcesem. Duże wrażenie zrobila na nich Opera Nova z doskonałymi salami i zapleczem, dodatkowo malowniczo położona na kanałem. Do tego port lotniczy, dobre hotele. To bardzo zaniepokoiło naszych sąsiadów, którzy już ruszyli do "dzieła". Proponuję aby bydgoscy lobbysci /wierzę, ze takowi są/ nie przegapili okazji oraz byli bardziej czujni, słowem trzymali rękę na pulsie. Myslę, ze swoją cegiełkę dołoży min. Sikorski. Swoja drogą ciekawe jak zareagowałby p. Calbecki na wiesc, że to Bydgoszcz została wytypowana. Myslę, że wówczas p. Pietras znalazłby się w kręgu zainteresowania marszałka... na rzecz zmiany nazwy opery na "Opera Nova w Bydgoszczy - Toruniu". To jest oczywiscie absurdalne, tak jak absurdalne jest to co wyprawia p. Calbecki.



Przepraszam Pana Macieja Figasa za przekręcenie nazwiska.
B
BYLU
Informuję, że toruńscy "lobbysci" już " zabiegają o to aby spotkania unijne odbywały się w Toruniu. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie pewna "klauzulka",tj. jeżeli nie w Toruniu to błagamy tylko nie w Bydgoszczy. Podobnie sprawa miała się z niedoszłym Sądem Apelacyjnym. Wizyta inspektorów w Bydgoszczy, mających rekomendować miasta do owych spotkań, zakończyła się dla naszego miasta umiarkowanym sukcesem. Duże wrażenie zrobila na nich Opera Nova z doskonałymi salami i zapleczem, dodatkowo malowniczo położona na kanałem. Do tego port lotniczy, dobre hotele. To bardzo zaniepokoiło naszych sąsiadów, którzy już ruszyli do "dzieła". Proponuję aby bydgoscy lobbysci /wierzę, ze takowi są/ nie przegapili okazji oraz byli bardziej czujni, słowem trzymali rękę na pulsie. Myslę, ze swoją cegiełkę dołoży min. Sikorski. Swoja drogą ciekawe jak zareagowałby p. Calbecki na wiesc, że to Bydgoszcz została wytypowana. Myslę, że wówczas p. Pietras znalazłby się w kręgu zainteresowania marszałka... na rzecz zmiany nazwy opery na "Opera Nova w Bydgoszczy - Toruniu". To jest oczywiscie absurdalne, tak jak absurdalne jest to co wyprawia p. Calbecki.
Z
Zbigniew
Dlaczego nikt z bydgoskich parlamentarzystów nie reaguje na postępowanie marszałka Calbeckiego, które jawnie krzywdzi Bydgoszcz? Ten człowiek się czuje bezkarny. Ale do czasu. Czy naprawdę nie ma nikogo kto powstrzymałby tego szaleńca? Przecież ten pan swoim nieodpowiedzialnym postępowaniem zwyczajnie krzywdzi ludzi! W jakim my kraju żyjemy. Pojęcie zwykła ludzka uczciwosc powoduje pusty smiech. Panie Calbecki brudny pan jestes w srodku i to coraz bardziej. Opamietaj się człowieku. Zmierzasz do nikąd.
s
serie
W dniu 18.05.2009 o 23:58, AoD napisał:

powtorze jeszcze raz bo widze ze niektorzy wylapuja tylko to co chca. nikt was w toruniu nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ani waszego ;otnikska ani nic co z wami zwiazane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zgadzma sie w pewnym sensie z ~serie~. polityka to syf.



O.K. Zaapeluj o to do tych waszych lepkich z Calbeckim na czele.
A
AoD
powtorze jeszcze raz bo widze ze niektorzy wylapuja tylko to co chca. nikt was w toruniu nie chce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ani waszego ;otnikska ani nic co z wami zwiazane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zgadzma sie w pewnym sensie z ~serie~. polityka to syf.
X
XYZ
W dniu 16.05.2009 o 18:48, gosc napisał:

Lecz sie na glowe



Ta nienawisc to prawda ale Bydzia ma to gdzies. Nie damy się obrzydliwym toruńskim kłamstwom i obludzie. Wynocha z brudnymi lapami. Ciągle szukacie komu by zabrac a sami zapracowac nie chcecie. Jestescie mali i to was tak boli. Bydgoszczy do pięt nie siegacie. A tego prezesa to w taczke wsadzic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
s
serie
W dniu 18.05.2009 o 15:19, BYLU napisał:

W tym wszystkim jest tylko jedna, najważniejsza kwestia. Bydgoszcz nie chce Torunia i wszystko na ten temat. Wszelkie "mądre" argumenty toruńskich "mędrców" palą na panewce wobec zwyczajnych faktów o których pisano niejednokrotnie i o których wy toruńscy "mędrcy" doskonale wiecie. Ostatnie 10 lat "współpracy" bydgosko - toruńskiej to jedno pasmo grabienia Bydgoszczy z instytucji, urzędów, inwestycji i pieniędzy oczywicie w sposób zawoalowany. To główna zasługa klanu toruńskich marszałków, którym marzy się marginalizacja Bydgoszczy. Perfidia polega jednak na tym, że ma to się odbyć w ramach "dobrej współpracy" obu miast, dla dobra całego regionu, ponad podziałami. Dlatego w mniemaniu tych ludzi Bydgoszcz powinna się dzielić, oddawać a jeżeli to niemożliwe to przynajmniej... zmienic nazwę na bardziej toruńską. Nie rozumiem tylko jakie to ma znaczenie dla regionu? Przy tej kwestii zapytam, czym Toruń podzielił się z Bydgoszczą dla dobra regionu? Dlaczego Bydgoszcz ma się dzielić z Toruniem wyłącznie tym co bydgoskie? W ogóle po cholerę te dzielenie się skoro to znajduje się w regionie i regionowi też służy? Tu niestety kłania się zwyczajna zawisć i kompleksy toruńskich polityków wobec dwukrotnie większego sąsiada. Tym ludziom tak naprawdę nie w głowach region, jego dobro, to przykrywka prawdziwych intencji dot. zaspakajania chorych, irracjionalnych ambicji. Pusty smiech mnie ogarnia jak jeden z drugim polityk mówi, bądźmy ponad podziałami... Pytam się, jaki oni w tej kwestii dają przykład? Znamy doskonale na codzień te przykłady z mediów.Bydgoszcz wywalczyła te województwo, czy się to komus podoba czy nie, taka jest prawda. Bydgoszcz podzieliła sie władzą z Toruniem /o naiwnosci/ licząc na prawdziwą, szczerą i uczciwą współpracę dla dobra województwa i regionu. Tak nie postąpiłby Gdańsk, Poznań czy inne miasto wojewódzkie. Co otrzymała i otrzymuje dzis za ten gest, dobrą wolę? Intrygi, knowania, jawną grabież w imię "wspólnego dobra". Przyjdzie jednak kres tej obłudy bowiem przyjdą nowi ludzie, którzy nie uwikłają się w brudne układy, którzy szczerze i uczciwie będą zabiegac o należną Bydgoszczy pozycję i rangą, którzy będą się wsłuchiwac w głos jej mieszkańców. Toruń musi zrozumiec, że nie można dorabiać się na czyjejs krzywdzie bo to predzej czy później ma opłakane skutki. Obłuda też nie jest jakąkolwiek podstawą do budowania czegokolwiek. Jeżeli te podstawowe idee nie zakiełkują w głowach ludzi, którzy chcą decydowac o przyszłoci innych, to tej przyszłosci nie ma. Dlatego Bydgoszcz musi powiedzieć stop takiej polityce i bardziej dbac o swój wizerunek, prestiż i pozycję, nie oglądając się na sąsiada i jego... "dobre rady". Bydgoszcz musi także dbać o swoją tożsamosc a takie "pomysły" jak ten Pana Prezesa temu nie służa i zwyczajnie szkodzą.Co do "pomysłu" prezesa portu, to myslę też, ze jest on wprost proporcjonalny do wysokosci uposażenia tego pana, które jak wiemy jeszcze się nie skrystalizowało.Szanowni Bydgoszczanie, bardzo dużo złego dzieje się wokół naszego miasta, jestesmy stale poddawani intrygom na rzecz jego marginalizacji /od dłuższego czasu trąbi o tym TMMB / To robota marszałka Calbeckiego, toruńskich parlamentarzystów a także niektórych bydgoskich / o zgrozo! /. Ci ostatni najczęsciej używają pojęcia "ponad podziały... wylatuj", sami krzywdząc miasto i jego mieszkańców, którzy im zaufali. Jakiego miana są godni nie napiszę, gdyż zapewne moderator by się zaczerwienił. Dlatego my bydgoszczanie musimy bardziej manifestowac wobec rzeczonych intryg i obłudzie, dawać wyraz społecznego temu sprzeciwu i manifestowac niezadowolenie, na ulicy włącznie. Nie dajmy się tez skłocić, to tez leży w interesie Calbeckiego i jego kolesiów. Sprawa np. drogi S-5 czy inne sporne kwestie to nasza wewnętrzna sprawa, to sprawa bydgoska to nasz problem i my sobie z tym poradzimy, jak w rodzinie. Ważne, zeby wykorzystując nasze zacietrzeźwienie nie zepchnieto nas na margines w imię "wspólnego dobra".Pamiętajmy, Bydgoszcz to jedno z największych polskich miast dlatego należy mu się okreslona pozycja i prestiż i na nic tu "zboczenia toruńskie". Natury nie oszukasz... I jeszcze jedno, ktos tam napisał, London Stanstead, London Luton. Jeżeli w Bydgoszczy byłyby trzy porty lotnicze to miałyby wówczas drugi człon np. Bydgoszcz Fordon czy Bydgoszcz Wyżyny, z tej prostej przyczyny...P.S. Port Lotniczy Bydgoszcz im. Ignacego Jana Paderewskiego, to brzmi ładnie i dumnie i niech tak zostanie. Bydgoszcz to Bydgoszcz.



100 % PRAWDY!!!!!!!!!!!!!
l
lisek
W dniu 16.05.2009 o 17:24, AoD napisał:

~Gościu~ a myslisz ze Torun w wasza niebieska wioche patrzy? milicyjne psy wsadzcie sobie wasze lotnisko gleboko gdzies. to wasze madre glowy kombinuja jak tu latac dziury finansowe. ale tak na serio to widac jakim jestes zaplutym kolkiem bo myslisz tylko o sobie i swojej ulicy. moze popatrz na korzysci takiego rozwiazania. potrafisz?



Juz ty nie kombinuj dobrze znamy te wasze toruńskie kombinacje. Spadac na swoje i nie rozgladac sie za cudzym.
Port Lotniczy Bydgoszcz i nic wam do tej nazwy. Bydgoszcz wam nie narzuca co i jak ma sie u was nazywac. To, ze kombinujecie z tymi nazwami to nie pierwszyzna np. informator - kierunkowskaz jakoby w Toruniu był Urząd Wojewodzki a nie delegatura. To świadczy o waszej małosci i kompleksie wobec dwukrotnie wiekszej Bydgoszczy. Tego nie przeskoczysz. Bujaj sie.
~Gosciu~
W dniu 18.05.2009 o 12:16, AoD napisał:

nie wiem czy wy czytacie artykul zamieszczony ale to waze madre glowy wpadly na taki pomysl, a wy mi tu piszecie o tym ze my lgniemy do was. ze my mamy kompleksy itp bzdury. na moje to wasza rozlegla wioske moznaby wyburzyc. mam was w glebokim powazaniu. uwazam was za najgorsze miasto w polsce a wy mi ze ciagne do was. a odczepcie sie i mozecie byc pepkiem swiata. mysle ze przeczytalem wiecej ksiazek od Ciebie paziu. jedyne jak moge skomentowac wasze wypowiedzi to rozsmieszyly mnie. naskoczyliscie na mnie jak wyglodniale psy. uderzyle w slaby punkt? hehe



Nic z tego, nie lgnij tylko wypad. Gdzie słonie chodzą tam zaby nie kumkają, proste?
B
BYLU
W tym wszystkim jest tylko jedna, najważniejsza kwestia. Bydgoszcz nie chce Torunia i wszystko na ten temat. Wszelkie "mądre" argumenty toruńskich "mędrców" palą na panewce wobec zwyczajnych faktów o których pisano niejednokrotnie i o których wy toruńscy "mędrcy" doskonale wiecie. Ostatnie 10 lat "współpracy" bydgosko - toruńskiej to jedno pasmo grabienia Bydgoszczy z instytucji, urzędów, inwestycji i pieniędzy oczywicie w sposób zawoalowany. To główna zasługa klanu toruńskich marszałków, którym marzy się marginalizacja Bydgoszczy. Perfidia polega jednak na tym, że ma to się odbyć w ramach "dobrej współpracy" obu miast, dla dobra całego regionu, ponad podziałami. Dlatego w mniemaniu tych ludzi Bydgoszcz powinna się dzielić, oddawać a jeżeli to niemożliwe to przynajmniej... zmienic nazwę na bardziej toruńską. Nie rozumiem tylko jakie to ma znaczenie dla regionu? Przy tej kwestii zapytam, czym Toruń podzielił się z Bydgoszczą dla dobra regionu? Dlaczego Bydgoszcz ma się dzielić z Toruniem wyłącznie tym co bydgoskie? W ogóle po cholerę te dzielenie się skoro to znajduje się w regionie i regionowi też służy? Tu niestety kłania się zwyczajna zawisć i kompleksy toruńskich polityków wobec dwukrotnie większego sąsiada. Tym ludziom tak naprawdę nie w głowach region, jego dobro, to przykrywka prawdziwych intencji dot. zaspakajania chorych, irracjionalnych ambicji. Pusty smiech mnie ogarnia jak jeden z drugim polityk mówi, bądźmy ponad podziałami... Pytam się, jaki oni w tej kwestii dają przykład? Znamy doskonale na codzień te przykłady z mediów.
Bydgoszcz wywalczyła te województwo, czy się to komus podoba czy nie, taka jest prawda. Bydgoszcz podzieliła sie władzą z Toruniem /o naiwnosci/ licząc na prawdziwą, szczerą i uczciwą współpracę dla dobra województwa i regionu. Tak nie postąpiłby Gdańsk, Poznań czy inne miasto wojewódzkie. Co otrzymała i otrzymuje dzis za ten gest, dobrą wolę? Intrygi, knowania, jawną grabież w imię "wspólnego dobra". Przyjdzie jednak kres tej obłudy bowiem przyjdą nowi ludzie, którzy nie uwikłają się w brudne układy, którzy szczerze i uczciwie będą zabiegac o należną Bydgoszczy pozycję i rangą, którzy będą się wsłuchiwac w głos jej mieszkańców. Toruń musi zrozumiec, że nie można dorabiać się na czyjejs krzywdzie bo to predzej czy później ma opłakane skutki. Obłuda też nie jest jakąkolwiek podstawą do budowania czegokolwiek. Jeżeli te podstawowe idee nie zakiełkują w głowach ludzi, którzy chcą decydowac o przyszłoci innych, to tej przyszłosci nie ma. Dlatego Bydgoszcz musi powiedzieć stop takiej polityce i bardziej dbac o swój wizerunek, prestiż i pozycję, nie oglądając się na sąsiada i jego... "dobre rady". Bydgoszcz musi także dbać o swoją tożsamosc a takie "pomysły" jak ten Pana Prezesa temu nie służa i zwyczajnie szkodzą.
Co do "pomysłu" prezesa portu, to myslę też, ze jest on wprost proporcjonalny do wysokosci uposażenia tego pana, które jak wiemy jeszcze się nie skrystalizowało.
Szanowni Bydgoszczanie, bardzo dużo złego dzieje się wokół naszego miasta, jestesmy stale poddawani intrygom na rzecz jego marginalizacji /od dłuższego czasu trąbi o tym TMMB / To robota marszałka Calbeckiego, toruńskich parlamentarzystów a także niektórych bydgoskich / o zgrozo! /. Ci ostatni najczęsciej używają pojęcia "ponad podziały... wylatuj", sami krzywdząc miasto i jego mieszkańców, którzy im zaufali. Jakiego miana są godni nie napiszę, gdyż zapewne moderator by się zaczerwienił. Dlatego my bydgoszczanie musimy bardziej manifestowac wobec rzeczonych intryg i obłudzie, dawać wyraz społecznego temu sprzeciwu i manifestowac niezadowolenie, na ulicy włącznie. Nie dajmy się tez skłocić, to tez leży w interesie Calbeckiego i jego kolesiów. Sprawa np. drogi S-5 czy inne sporne kwestie to nasza wewnętrzna sprawa, to sprawa bydgoska to nasz problem i my sobie z tym poradzimy, jak w rodzinie. Ważne, zeby wykorzystując nasze zacietrzeźwienie nie zepchnieto nas na margines w imię "wspólnego dobra".
Pamiętajmy, Bydgoszcz to jedno z największych polskich miast dlatego należy mu się okreslona pozycja i prestiż i na nic tu "zboczenia toruńskie". Natury nie oszukasz... I jeszcze jedno, ktos tam napisał, London Stanstead, London Luton. Jeżeli w Bydgoszczy byłyby trzy porty lotnicze to miałyby wówczas drugi człon np. Bydgoszcz Fordon czy Bydgoszcz Wyżyny, z tej prostej przyczyny...
P.S. Port Lotniczy Bydgoszcz im. Ignacego Jana Paderewskiego, to brzmi ładnie i dumnie i niech tak zostanie. Bydgoszcz to Bydgoszcz.
A
AoD
nie wiem czy wy czytacie artykul zamieszczony ale to waze madre glowy wpadly na taki pomysl, a wy mi tu piszecie o tym ze my lgniemy do was. ze my mamy kompleksy itp bzdury. na moje to wasza rozlegla wioske moznaby wyburzyc. mam was w glebokim powazaniu. uwazam was za najgorsze miasto w polsce a wy mi ze ciagne do was. a odczepcie sie i mozecie byc pepkiem swiata. mysle ze przeczytalem wiecej ksiazek od Ciebie paziu. jedyne jak moge skomentowac wasze wypowiedzi to rozsmieszyly mnie. naskoczyliscie na mnie jak wyglodniale psy. uderzyle w slaby punkt? hehe
B
BYLU
W dniu 17.05.2009 o 12:29, AoD napisał:

zgadzam sie z ~Nadwiślanin~ w 100%sami jestescie zakompleksieni. torun tez do was nie lgnie ale w jednosci sila. gowno sami zrobicie. te dwa miasta sie niejakoi uzupelniaja. patrzysz prostacko Gosicu na to. masz tak plytkie spojrzenie ze az glowa mala. torun jest maistem turystyki, kultury a wy przemyslowe, bizensowe. to czego nie macie Wy jest u nas i na odwrot. nie przejmuj sie jesli tego nie zrozumiesz. lacze sie w bolu z Toba



Ale jesteś czytelny w swojej wypowiedzi... Emanujesz czystym kompleksem i klasyczną zawiścia piernikowa wobec dużo większego sąsiada. To jest wasz problem, z którym nie poradzicie sobie. Żadne intrygi, knowania, plaszczenie sie itd. tego nie zmienią. Twoje prymitywne i chaotyczne wypowiedzi potwierdzają tylko jak to ciebie bardzo boli, no cóż taka prawda. W tym wszystkim jednak najważniejsze jest to, że nie macie klasy, pojęcie honor jest wam obce. Jeżeli mnie ktoś nie chce i jednoznacznie daje mi to do zrozumienia to nie pcham sie tam. Czy nie rozumiecie toruńskie pasożyty, że Bydgoszcz was nie chce? Jesteście namolni, nachalni, ze o szacunku wobec was mowy nie ma. Swoim postepowaniem, głównie za sprawą toruńskich polityków wychodzicie na zwykłe śmieci i to nie jest opinia tylko bydgoszczan...
Taki wizerunek zawdzięczacie głównie swoim małym, załosnym politykom.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska