Pomysł nie jest odkrywczy, bo naśladuje telewizyjny program "Mam talent", czego organizatorzy bynajmniej nie ukrywają. Twierdzą, że się na tym formacie wzorowali, bo bije on rekordy oglądalności. Może w Chojnicach także padnie jakiś rekord?
Trwa kampania
Idea jest taka, by pokazać na scenie, co się potrafi najlepiej. 14 listopada będzie casting w hali Centrum Parku, a wielki finał 22 listopada. Trwa właśnie promocja przedsięwzięcia, bo do każdego domu mają dotrzeć ulotki z reklamą "Teraz ja".
- Tyle się u nas narzeka, że nic się w Chojnicach nie dzieje, że nic się nie robi - mówi Paluch. - Postanowiliśmy pokazać, że nie do końca jest to prawda.
Dwudziestka w finale
W finale publiczności ma się pokazać dwudziestka najlepszych, oceni ją komisja złożona z przedstawicieli biznesu i władz samorządowych. Nagrodę główną - dwuosobową wycieczkę w wybrane miejsce, wartą kilka tysięcy złotych, ufundowało biuro podróży Barbary Stasińskiej. Ale będą też inne cenne nagrody, jak przejażdżki weekendowe samochodem z pełnym bakiem czy kolacje w restauracji.
Ciekawym pomysłem jest jury dziennikarskie, które ma też ufundować jakąś nagrodę, bo być może jego werdykt nie do końca będzie się pokrywał z wyborem oficjalnej komisji.