Programy lojalnościowe sieci handlowych. Biedronka i Tesco mają najlepsze? [porównanie]

oprac. (d-ka)
Paweł Nowak
Co sieci handlowe mają do zaoferowania stałym klientom? Sprawdził biznes.onet.pl.

Onet przejrzał regulaminy, gazetki promocyjne i strony internetowe 16 największych sieci handlowych działających w Polsce.

Z tego zestawienia wynika, że na rynku najbardziej wyróżniają się programy Biedronki i Tesco. Obie sieci oferują wiele dostępnych bonusów. Wprowadzają je też tak często, że stali klienci sieci praktycznie w każdym tygodniu mogą liczyć na oferty skierowane do nich. Co ciekawe, program lojalnościowy Biedronki jest najmłodszym na rynku – sieć wprowadziła go pod koniec sierpnia – ale zdążył już sporo namieszać na rynku.

Klienci wciąż czekają na obiecane Świeżaki. Mamy dla nich świeżą wiadomość. Od Biedronki

Wśród sklepów osiedlowych programami lojalnościowymi wyróżniają się Żabka i Polomarket – obie sieci mają karty stałego klienta, obok których wprowadzają okazjonalne akcje ze zbieraniem naklejek. Żabka ma też specjalną aplikację na smartfony, w której oferuje rabaty i promocje.

Źródło: Onet.pl

Więcej na ten temat tutaj: Porównaliśmy programy lojalnościowe sieci handlowych. Który jest najlepszy?

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie