1 z 7
Przewijaj galerię w dół

fot. pixabay/zdjęcie ilustracyjne
Rachunek za prąd zwykle przychodzi w dwumiesięcznym rozliczeniu, czasem jest to początek miesiąca a innym razem koniec. Im dłużej czekamy na rachunek zwykle oznacza to wyższy rachunek.
Co zrobić, kiedy nie mamy rachunku na czas? Na kolejnych zdjęciach zobaczcie co można zrobić >>>
2 z 7

fot. pixabay/zdjęcie ilustracyjne
Jeśli nie chcemy, aby nasz rachunek był zbyt wysoki możemy dokonać wypłaty szacowanej kwoty na nasz indywidualny rachunek.
3 z 7

fot. pixabay/zdjęcie ilustracyjne
Jeśli nie dostajemy rachunku zbyt długo, można zgłosić reklamację, możliwe, że brak faktury to błąd systemu.
4 z 7

fot. pixabay/zdjęcie ilustracyjne
Nie warto czekać zbyt długo, bo będziemy mieli do uregulowania dużo wyższa kwotę, która może za bardzo obciążyć nasz domowy budżet.