Ten spektakularny wynik osiągnęli przez zaledwie półtora miesiąca. Niejeden wykonawca umieszczający swą twórczość w Internecie musi sporo się natrudzić, żeby uzyskać taki rezultat. Przełomowy milion został osiągnięty podczas świąt.
Z tej okazji twórcy teledysku „wpuścili do sieci” kolejny filmik. Tym razem pokazują realizację teledysku od kulis a także to, co wydarzyło się po premierze. Podczas dwuminutowej prezentacji można obejrzeć nagłówki najważniejszych portali internetowych - w tym www.naszemiasto.pl. Przypomnijmy, „Dumny z bycia Psem” to zrealizowany w czasie wolnym od służby niezależny projekt czterech policjantów.
Ideą stworzenia piosenki oraz teledysku było budowanie pozytywnego wizerunku Policji jako formacji, w której służą ludzie z pasją. Głównym celem jest wspieranie tych, którzy doświadczyli tragedii związanej z utratą bliskiego – funkcjonariusza policji. To właśnie dla nich powołana jest Fundacja Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach.
- Niestety nawet z miliona odsłon nie mamy dochodu, bo do teledysku nie było emitowanych reklam - wyjaśnia Piotr Chwastowski. - Ale uzyskaliśmy pieniądze z aukcji internetowych. Wzrosło też zainteresowanie fundacją. w 2020 roku wydamy płytę, uruchomimy kolejne aukcje. Iskra dobroci więc płynie dalej.
Zobacz też:
https://tuchola.naszemiasto.pl/psy-daly-glos-w-internecie-premiera-wideoklipu/ar/c1-7423844
Dodajmy, autorami są czynni policjanci: Piotr Chwastowski, Wojciech Szerejko, „Sierżant Bagieta” i tucholanin Szymon Głuszek. Premiera teledysku miała miejsce 12 listopada br.
