"Real Boxing" studia Vivid Games notuje kolejne rekordy sprzedaży.
Tytuł bydgoskiej spółki w wersji na komputery PC jest od 2 lipca dostępny na platformie dystrybucji cyfrowej Steam i od razu stał się prawdziwym przebojem. Łącznie do dziś pobrano go aż około 1,5 miliona razy.
Gra jest dostępna za darmo, ale korzystanie z zaawansowanych funkcji lub uzyskanie niektórych wirtualnych dóbr wymaga wykupienia wersji premium. Bydgoska spółka od kilku miesięcy przygotowuje się do transformacji na taki właśnie model.
- Zapewnienie dużej liczby nowych użytkowników oraz efektywna monetyzacja jest kluczem do zapewnienia spółce wysokich przychodów - mówi prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny.
- Dzięki współpracy z lokalnymi partnerami z Azji, wersja Freemium Real Boxing będzie również dużo lepiej monetyzować odbiorców z tego regionu świata, a generuje on aktualnie około 50 proc. wszystkich przychodów z gier mobilnych na świecie - podkreśla.
Spółka poinformowała ponadto, że "Real Boxing" w I kwartale 2014 roku, czyli w półtora roku po premierze przyniósł ponad dwukrotnie większe przychody niż w analogicznym kwartale roku 2013.
Przypomnijmy, że bydgoskie Vivid Games działa na rynku gier od 2006 roku. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na telefony Smartphony i konsole przenośne.
