Rozmowa "Pomorskiej". Bezpłatnie szkolą z dobrej promocji

Monika Smól
Krzysztof Derbiszewski zachęca do udziału w zajęciach pracowników małych i średnich firm oraz urzędów
Krzysztof Derbiszewski zachęca do udziału w zajęciach pracowników małych i średnich firm oraz urzędów Fot. Monika Smól
Rozmowa z Krzysztofem Derbiszewskim właścicielem firmy Top Projekt, organizatorem szkolenia w Chełmnie.

- W Chełmnie rozpoczęło się szkolenie "Skuteczna promocja w małej firmie". Do kogo jest skierowane?
- Zależało mi na tym, by dotrzeć do małych środowisk, do pracowników firm małych i średnich. Takie również były warunki konkursu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski, w którym pozyskałem środki na organizację bezpłatnych kursów.

- Skąd pomysł na taki kierunek szkoleń?
- W małych firmach mają niedosyt wiedzy na temat kampanii reklamowych, nie zatrudniają fachowców od promocji. Często wydają niepotrzebnie pieniądze na nieodpowiednią reklamę. Jeśli ich pracownicy skończą taki kurs, będą wiedzieć jak skutecznie sprzedawać towar, jak być konkurencyjnym na rynku, jak lepiej eksponować firmę i jej produkty.

- Kto może wziąć w nim udział?
- Pracownicy sklepów, hurtowni, urzędów, warsztatów, którzy chcą wiedzieć, jak sprzedawać więcej i mieć dobry kontakt z otoczeniem, z tą wiedzą mogą konkurować na rynku. Z powiatów chełmińskiego i wąbrzeskiego zapraszamy dwadzieścia osób, osiem już jest. Nie muszą mieć skierowania od pracodawcy. Powinni złożyć oświadczenie o uczestnictwie i zaświadczenie o zatrudnieniu w zakładzie pracy.

- Jakie warunki gwarantujecie?
- Na kurs zapraszamy mieszkańców obu powiatów, zwracamy koszty dojazdu. Zajęcia odbywają się w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 Chełmnie w weekendy wybrane przez uczestników, by wszystkim pasował termin. Nie ciągniemy ludzi do dużych ośrodków uniwersyteckich, to do nich przyjeżdżają specjaliści. Zajęcia jednorazowo trwają osiem godzin, łącznie kurs ma sto godzin. W krótszym czasie skutecznej promocji nie można nauczyć.

- Poza teorią zaplanowaliście też zajęcia praktyczne.
- Blok dobrych podstaw to trwająca 25 godzin teoria z doktorem z UMK w Toruniu. Katarzyna Dachowska to praktyk, z doświadczeniem w małej szczecińskiej agencji reklamowej i wielkiej sieciowej warszawskiej. Jacek Zmarzły to pracownik marketingu dużej firmy spożywczej, a Mieszko Czarnecki - pijarowiec. Po kursie uczestnicy będą mogli spędzić trzy godziny z wybranym wykładowcą na indywidualnych konsultacjach.

- Na koniec dostaną certyfikaty?
- Tak, ukończenia szkolenia "Skuteczna promocja w małej firmie". Zainteresowanych prosimy o szybki kontakt: tel. 56 651 86 60 lub 791 212 441, e-mail: [email protected]

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie