Rozpoczęto układanie torów na nowej pętli w Grudziądzu. Inne prace idą powoli [zdjęcia]
(dx)
Od kilku dni mamy "wiosnę", ale tego, że roboty drogowe w Grudziądzu ruszyły z kopyta powiedzieć nie można.
Podaj powód zgłoszenia
k
W dniu 26.02.2014 o 21:23, uve napisał:Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D
Dobry pomysł , cena za przejazd dwie "garście owsa" bilet normalny
"garść owsa" bilet ulgowy :D ;)
G
Niech Sienkiewicza, Dworcową, rapackiewo i Królewską wyremontują z asfaltem a nie Legionów.
S
I tak powoli likwidujemy historie i tożsamość miasta. Zalejemy asfaltem wszystko co się da. Kostka brukowa nawiązuje do stojących kamienic , daje im charakter jakąś spójną całość. Nie do pomyślenia na zachodzie. Samochód ważniejszy jak charakter i klimat , tożsamość tej reszty ulic .Jeszcze w komunie przekładano tę kostkę , a przecież znany był już asfalt - czyżby wtedy troska o histoie była staranniejsza jak dzisiejsza bylejakość?
Dlaczego mamy w domach obrusy , lniane, koronkowe, bawełniane a nie kładziemy wszyscy ceraty? Przecież praktyczniejsza, nie trzeba prać, plam usuwać, prasować -tyle zachodu a jednak mamy obrusy też, bo pasują do klimatu naszych wnętrz .
Wystarczającą ilość bruku zalano w tym mieście - wszystko w tym kraju ma wyglądać jak budy fastfoodów jednakowe na całym świecie? bo kto tak zdecydował można zapytać? Mieszkańcy?
d
W dniu 27.02.2014 o 18:31, fan napisał:Ręce precz od tramwajów !
No i proszę
f
Ręce precz od tramwajów !
d
W dniu 26.02.2014 o 21:23, uve napisał:Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D
Mogę być drugi. A linie te nazwać Malina i Sikora, co ? Nie będzie trzeba w przyszłości pomników im budować
u
W dniu 26.02.2014 o 21:18, draw napisał:Uwe, piszesz w stylu Przemusia Berlińskiego, wielkiego fascynata tego taboru. Wózkowa chyba gdzieś to wysmarowała, siedzieliśmy w piątkę i rozmawialiśmy na ten temat wraz z wyszukiwaniem danych, po 10 godzinach nie było już zwolennika tramwaju. Tramwaj w 1910 roku, to coś innego niż ten pojazd w 2014
Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D
d
W dniu 26.02.2014 o 21:08, uve napisał:Co TY nasza ,,zielona wyspa ,, bez tramwaju , błagam ostawcie choć jeden , nawet stary , może być bez podłogi . :D :D :D
Uwe, piszesz w stylu Przemusia Berlińskiego, wielkiego fascynata tego taboru. Wózkowa chyba gdzieś to wysmarowała, siedzieliśmy w piątkę i rozmawialiśmy na ten temat wraz z wyszukiwaniem danych, po 10 godzinach nie było już zwolennika tramwaju. Tramwaj w 1910 roku, to coś innego niż ten pojazd w 2014
u
W dniu 26.02.2014 o 21:03, draw napisał:Proszę Pani / Pana - tramwaje - niby nobilituje to Grudziądz, ale jakim kosztem. Radzę się zapoznać z cenami tamwajowego taboru niskopodłogowego - szczegóły na stronie PESY, może to ułatwi rozstanie się z marzeniami
Co TY nasza ,,zielona wyspa ,, bez tramwaju , błagam ostawcie choć jeden , nawet stary , może być bez podłogi . :D :D :D
d
W dniu 26.02.2014 o 19:42, Gość napisał:10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.
Proszę Pani / Pana - tramwaje - niby nobilituje to Grudziądz, ale jakim kosztem. Radzę się zapoznać z cenami tamwajowego taboru niskopodłogowego - szczegóły na stronie PESY, może to ułatwi rozstanie się z marzeniami
G
W dniu 26.02.2014 o 19:42, Gość napisał:10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.
Pamiętamy - ktoś kto robi dużo szumu, a sam przez 2 kadencje nie zrobił nic, zero, nul.
No może małą aferkę zwaną potocznie "rozporkową" B)
G
10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.
d
W dniu 26.02.2014 o 11:35, Wózkowa napisał:Tramwaj niskopodłogowy obecnioe kosztuje 7 mln, autobus Solaris 800 000. To ja baba na kółkach to wiem. Realnie Gościu, realnie proszę i nie bronię Sikory, bo nie warty tego.
ale za 10 lat Niemcy będą sprzedawać swoje pierwsze tramwaje niskopodłogowe... nikt nie mówi o nowych.
W
W dniu 26.02.2014 o 08:28, Gość napisał:Jak nie wiecie to Legionów będzie zwęzona do 6 metrów.Zamarzyły się perony Sikorze które za kilka lat będą bezużyteczne bo Helmuty dozyja swoich dni i pozostaną tylko tramwaje niskopodłogowe. To się nazywa wizja wizjonera miasta. Wyrzucic kase w błoto. No tak ale t nie jego kasa.
Tramwaj niskopodłogowy obecnioe kosztuje 7 mln, autobus Solaris 800 000. To ja baba na kółkach to wiem. Realnie Gościu, realnie proszę i nie bronię Sikory, bo nie warty tego.
G
konserwator zabytków czuwa ale nie tam gdzie trzeba. Jak jego prywatny interes był to zablokował budowę młyna a gdy interes miasta to lezy odłogiem vide niszczenie w majestacie prawa ( browar)