https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Rozpoczęto układanie torów na nowej pętli w Grudziądzu. Inne prace idą powoli [zdjęcia]

(dx)
Od kilku dni mamy "wiosnę", ale tego, że roboty drogowe w Grudziądzu ruszyły z kopyta powiedzieć nie można.

Komentarze 25

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

k
koniuszy
W dniu 26.02.2014 o 21:23, uve napisał:

Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D

 

Dobry pomysł , cena za przejazd dwie "garście owsa" bilet normalny

                                                            "garść  owsa"   bilet ulgowy :D ;)

G
Gość

Niech Sienkiewicza, Dworcową, rapackiewo i Królewską wyremontują  z asfaltem a nie Legionów.

S
Sól w oku

I tak powoli likwidujemy historie i tożsamość  miasta. Zalejemy asfaltem wszystko co się da. Kostka brukowa nawiązuje do stojących kamienic , daje im charakter jakąś spójną całość. Nie do pomyślenia na zachodzie. Samochód ważniejszy jak charakter i klimat , tożsamość tej reszty ulic .Jeszcze w komunie przekładano tę kostkę , a przecież znany był już asfalt - czyżby wtedy troska o histoie była staranniejsza jak dzisiejsza bylejakość?

Dlaczego mamy w domach obrusy , lniane, koronkowe, bawełniane a nie kładziemy wszyscy ceraty? Przecież praktyczniejsza, nie trzeba prać, plam usuwać, prasować -tyle zachodu a jednak mamy obrusy też, bo pasują do klimatu naszych wnętrz .

Wystarczającą ilość bruku zalano w tym mieście - wszystko w tym kraju ma wyglądać jak budy fastfoodów jednakowe na całym świecie? bo kto tak zdecydował można zapytać? Mieszkańcy?

d
draw
W dniu 27.02.2014 o 18:31, fan napisał:

Ręce precz od tramwajów !

No i proszę

f
fan

Ręce precz od tramwajów !

d
draw
W dniu 26.02.2014 o 21:23, uve napisał:

Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D

Mogę być drugi. A linie te nazwać Malina i Sikora, co ? Nie będzie trzeba w przyszłości pomników im budować

u
uve
W dniu 26.02.2014 o 21:18, draw napisał:

Uwe, piszesz w stylu Przemusia Berlińskiego, wielkiego fascynata tego taboru. Wózkowa chyba gdzieś to wysmarowała, siedzieliśmy w piątkę i rozmawialiśmy na ten temat wraz z wyszukiwaniem danych, po 10 godzinach nie było już zwolennika tramwaju. Tramwaj w 1910 roku, to coś innego niż ten pojazd w 2014 

Ale dałeś mi pomysł :) , konny niskopodłogowy tramwaj to jest to czego oczekuję , moglibyśmy nawet nowe linie otworzyć , jaka atrakcja , jakie oszczędności , trzeba tylko spowodować , aby otworzyli kurs dla woznicy jestem pierwszy chętny :D

d
draw
W dniu 26.02.2014 o 21:08, uve napisał:

Co TY nasza ,,zielona wyspa ,, bez tramwaju , błagam ostawcie choć jeden , nawet stary , może być bez podłogi . :D  :D :D  

Uwe, piszesz w stylu Przemusia Berlińskiego, wielkiego fascynata tego taboru. Wózkowa chyba gdzieś to wysmarowała, siedzieliśmy w piątkę i rozmawialiśmy na ten temat wraz z wyszukiwaniem danych, po 10 godzinach nie było już zwolennika tramwaju. Tramwaj w 1910 roku, to coś innego niż ten pojazd w 2014 

u
uve
W dniu 26.02.2014 o 21:03, draw napisał:

Proszę Pani / Pana - tramwaje - niby nobilituje to Grudziądz, ale jakim kosztem. Radzę się zapoznać z cenami tamwajowego taboru niskopodłogowego - szczegóły na stronie PESY, może to ułatwi rozstanie się z marzeniami

Co TY nasza ,,zielona wyspa ,, bez tramwaju , błagam ostawcie choć jeden , nawet stary , może być bez podłogi . :D  :D :D  

d
draw
W dniu 26.02.2014 o 19:42, Gość napisał:

10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.

Proszę Pani / Pana - tramwaje - niby nobilituje to Grudziądz, ale jakim kosztem. Radzę się zapoznać z cenami tamwajowego taboru niskopodłogowego - szczegóły na stronie PESY, może to ułatwi rozstanie się z marzeniami

G
Gość
W dniu 26.02.2014 o 19:42, Gość napisał:

10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.

Pamiętamy - ktoś kto robi dużo szumu, a sam przez 2 kadencje nie zrobił nic, zero, nul.

No może małą aferkę zwaną potocznie "rozporkową" B)

G
Gość

10 LAT to pstryk i juz . mija 8 rok od kiedy Maliniak rzadzi miastem. Pamiętacie jeszcze kto to był Wiśniak? Budowanie peronów to wyrzucanie kasy w błoto i utrudnianie mieszkańcom i kierowcom życia. Mamy nowy okres unijny na subwencje.Idealnie by zakupic NOWE lub uzywane niskopodłogowe tramwaje.To inwestycja na 30-40 lat.( heklmuty są z 1976 roku) Ale ktos mysli inaczej.

d
didi
W dniu 26.02.2014 o 11:35, Wózkowa napisał:

Tramwaj niskopodłogowy obecnioe kosztuje 7 mln, autobus Solaris 800 000. To ja baba na kółkach to wiem. Realnie Gościu, realnie proszę i nie bronię Sikory, bo nie warty tego.

ale za 10 lat Niemcy będą sprzedawać swoje pierwsze tramwaje niskopodłogowe... nikt nie mówi o nowych.

W
Wózkowa
W dniu 26.02.2014 o 08:28, Gość napisał:

Jak nie wiecie to Legionów będzie zwęzona do 6 metrów.Zamarzyły się perony Sikorze które za kilka lat będą bezużyteczne bo Helmuty dozyja swoich dni i pozostaną tylko tramwaje niskopodłogowe. To się nazywa wizja wizjonera miasta. Wyrzucic kase w błoto. No tak ale t nie jego kasa.

Tramwaj niskopodłogowy obecnioe kosztuje 7 mln, autobus Solaris 800 000. To ja baba na kółkach to wiem. Realnie Gościu, realnie proszę i nie bronię Sikory, bo nie warty tego.

G
Gość

konserwator zabytków czuwa ale nie tam gdzie trzeba. Jak  jego prywatny interes był to zablokował budowę młyna a gdy interes miasta to lezy odłogiem vide niszczenie w majestacie prawa ( browar)

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska