https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Serce i Rozum najlepsi! Za nimi Henio i Krysia oraz Mały Głód

(maw)
TP SA
Za nimi znaleźli się Henio i Krysia z reklam Tesco oraz Mały Głód z kampanii Danone. Ranking przygotowały Wirtualnemedia.pl

Serce i Rozum zwyciężyły, bo symbolizują dwoistą naturę każdego człowieka, a do tego każda ich rozmowa jest śmieszna i intrygująca, budując pozytywny wizerunek Telekomunikacji Polskiej.

Przeczytaj także:Oburzająca reklama: siłownia jak obóz w Auschwitz...

Kolejne miejsca w zajęli Henio i Krysia, reklamujący sieć hipermarketów Tesco . Zostali docenieni głównie za autentyczność, zabawność i tworzenie domowej atmosfery. Natomiast Małego Głoda z reklam Danio eksperci uznali za bardzo nietypową postać, uosabiająca zjawisko zwalczane przez promowany produkt.

Uznanie jurorów zdobyli także: żubry reklamujące piwo Żubr, warzywa i dania polecające się - głównie na stół - w spotach Biedronki oraz Turbodymoman z kampanii 36.6.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Emerytury czerwcowe brutto i netto - mamy wyliczenia. Takie pieniądze dla seniorów

Emerytury czerwcowe brutto i netto - mamy wyliczenia. Takie pieniądze dla seniorów

Raz w miesiącu podsypuję tym zamiolkukasa. W mig wypuszcza nowe liście

Raz w miesiącu podsypuję tym zamiolkukasa. W mig wypuszcza nowe liście

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska