Dla Mike'a Sinyarda, twórcy amerykańskiej marki Spezialized, złoto Kwiatkowskiego ma ogromne znaczenie. To drugie mistrzostwo świata w wyścigu ze stratu wspólnego dla tej firmy rowerowej, która istnieje od 40 lat. - To wspaniałe zwycięstwo akurat na 40-lecie naszej firmy. Świetnie było oglądać sukces 24-letniego chłopaka, który nie był nawet na liście faworytów, a wygrał pierwsze złoto dla swojego kraju - podkreślił Sinyard.
Dodał także, że najbardziej zaimponowała mu odwaga i wyczucie odpowiedniego momentu do ataku młodego torunianina. - Niektórzy twierdzą, że w kolarstwie liczy się przede wszystkim Tour de France, a mistrzostwa świata są dla koneserów. Prawda jest taka, że tęczową koszulkę możesz nosić przez cały rok - dodał.
Kwiatkowski po raz pierwszy w tęczowej koszulce mistrza świata wystartuje w niedzielę w klasyku Dookoła Lombardii. Sinyard obiecał, że do tego czasu rower ze spacjalnymi tęczowymi wstawkami będzie gotowy. - Rozmawialiśmy o tym w poniedziałek i już na tym pracujemy, mamy nowe grafiki. Będziemy pracować nad tym w USA i mam nadzieję, że będziemy mogli zaproponować coś Michałowi w ciągu najbliższych kilku dni.