SPORTS HOSPITALITY
SPORTS HOSPITALITY
To firma świadcząca usługi gastronomiczne na arenach sportowych i koncertowych. Chwali się współpracą ze stadionami Pepsi Arena, PGE Arena Gdańsk, Cracovii Kraków, obsługuje kibiców w hali Torwar i hali widowiskowo -sportowej w Koszalinie. Podczas Euro 2012 była oficjalnym partnerem UEFA na arenach w Gdańsku, Wrocławiu i Pozaniu. Urządzała także urodziny prezydentowi Lechowi Wałęsie.
To będzie nowa jakość obsługi kibiców Polonii - zapowiedział prezes klubu Jarosław Deresiński, tuż po podpisaniu umowy z nowym partnerem gastronomicznym. - Mamy gwarancję rewolucyjnych zmian, z których kibice powinni być zadowoleni.
Pierwsze spotkanie - 4 rano
Firma Sports Hospitality zainwestuje w stadion około miliona złotych. Za te pieniądze zmodernizuje restaurację na trybunie głównej stadionu.
- Powstanie tam pub i restauracja dla kibiców żużla. Miejsce, w którym będzie można nie tylko smacznie zjeść i coś wypić, ale też wspólnie obejrzeć żużlowe zawody - zapewnił Jacek Czauderna, prezes Sports Hospitality. - To będzie miejsce spotkań dla fanów sportu. I to będzie widać już od wejścia.
Prace będą toczyły się w szybkim tempie, bo za nieco ponad miesiąc rozpocznie się sezon. - Mam nadzieję, w nowej restauracji spotkamy się z kibicami już 23 marca, o czwartej rano, by obejrzeć transmisję z Grand Prix Nowej Zelandii - zapowiedział Jarosław Deresiński. - To miejsce ma żyć przez siedem dni w tygodniu. Pub będzie otwarty przez co najmniej dziesięć godzin dziennie. Będziemy tam organizować spotkania z zawodnikami i kibicami, konferencje, wspólnie oglądać transmisje nie tylko z zawodów żużlowych, ale również dużych imprez w innych dyscyplinach. Wstępnie ustaliliśmy, że pub będzie nosił nazwę Speedway S2.
Na koniec marca zrealizowana będzie tylko część planów. Pozostałe prace (np. zaplecze kuchenne w restauracji) będą toczyły się już w trakcie sezonu. Z większością spraw Sports Hospitality chce zdążyć do bydgoskiej rundy Grand Prix (20 kwietnia), a końcowy efekt wszystkich inwestycji na stadionie będzie można zobaczyć w lipcu. Nie tylko na trybunie głównej. Na koronie stadionu powstaną cztery punkty gastronomiczne. - Infrastruktura obiektu nie jest nowoczesna, ale zrobimy wszystko, by stworzyć tam jak najlepsze warunki dla kibiców - zapewniał Czauderna. - Zostaną uruchomione całkowicie nowe cztery kioski z napojami i jedzeniem. W każdym będzie po pięć punktów obsługi.
Menu i ceny do ustalenia
Firma będzie tam sprzedawała głównie napoje i dania "szybkie". - Menu ustalimy do 10 marca - dodał prezes Sports Hospitality. Wtedy też dowiemy się, ile za wodę czy jedzenie będą musieli zapłacić kibice. To istotna kwestia, bo fani od dawna narzekali na wysokie ceny na stadionie, co było dokuczliwe zwłaszcza w upalne dni (własnych napojów na obiekty sportowe wnosić nie wolno).
Na innych stadionach obsługiwanych przez Sports Hospitality ceny są zróżnicowane. Na meczach piłkarzy Lechii na PGE Arenie w Gdańsku za półlitrową butelkę wody mineralnej trzeba zapłacić 5 zł,
za colę już 7 złotych. Podobnie jest na meczach koszykówki w Koszalinie. Wyższe ceny są w Warszawie.
- Wiemy, że jak istotne są ceny dla części kibiców. Dlatego chcemy, by choć jeden napój był w niskiej cenie - obiecał Deresiński.
Bydgoski klub na umowie ze Sports Hospitality zarobi. Dochód będzie proporcjonalny do frekwencji na zawodach żużlowych w Bydgoszczy.
Czytaj e-wydanie »