Decyzją kapituły konkursu (złożonej z przedstawicieli świata nauki oraz biznesu) reprezentacja Zespołu Szkół w Mogilnie awansowała do ścisłego finału i tym samym znalazła się w gronie dwudziestu najlepszych drużyn z całego kraju.
W tym roku (podobnie jak w ubiegłym) konkurs przeprowadzono w formie zdalnej. Uczestnicy musieli rozwiązać określone case study i wypracować oraz przedstawić swoje wnioski. Wszystko to odbywało się za pośrednictwem internetu.
Zespół Szkół w Mogilnie reprezentował team uczennic Liceum Ogólnokształcącego (o nachyleniu Business English) w składzie: Adrianna Kucharska, Oliwia Jędro, Oliwia Wróblewska.
Uczennice wcieliły się w rolę doradców biznesowych i stworzyły kampanię marketingową, pozwalającą maksymalizować działania promocyjne oraz gwarantującą dotarcie do największej grupy docelowej.
Oprócz tego uczennice musiały dokonać kalkulacji ceny produktu w oparciu o przeprowadzone badania rynku. Wszystkie prace przebiegały zdalnie, a komunikację między uczestnikami wspierała platforma Microsoft Teams.
- Warto zaznaczyć, że spośród setek nadesłanych rozwiązań konkursowego case study wyłoniono pomysł uczennic z Zespołu Szkół w Mogilnie. To zapewniło im miejsce w finałowej dwudziestce najlepszych drużyn z całego kraju. Uczennice z wielkim zaangażowaniem przystąpiły do zdalnej pracy w ramach konkursu. W ich opinii konkurs Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości jest bardzo atrakcyjnym przedsięwzięciem, gdyż pozwala zdobywaną na lekcjach przedsiębiorczości i ekonomii wiedzę wykorzystywać w praktyce. Uważam, że świetnie poradziły sobie w tej nowej sytuacji i udowodniły, że z każdego zagrożenia można wykreować szansę - powiedziała Edyta Kończal, opiekun merytoryczny uczennic.
Warto nadmienić, że te same uczennice realizują także z sukcesem projekty społeczne w ramach przedsięwzięcia Zwolnieni z Teorii.
