Friz, czyli Karol Wiśniewski, to młody polski youtuber. Jego kanał w ostatnich miesiącach zawładnął polskim YouTubem. Wraz ze swoją Ekipą pokazuje w filmikach jak wygląda jego codzienność i życie w wilii, którą zakupił pod Krakowem.
Kanał Friza subskrybuje obecnie ponad 4,3 milionów użytkowników. A jego filmiki biją rekordy popularności. Niektóre mają nawet po 8-9 milionów wyświetleń.
Ostatnio Friz, wraz z firmą Koral, wydał własną edycję lodów z logiem Ekipy. I zaczęło się szaleństwo. Lody są trudno dostępne w sklepach, ale i tak rozchodzą się w ekspresowym tempie. Na forach internetowych i w mediach społecznościowych można znaleźć mnóstwo pytań o to, gdzie można zakupić lody od Friza?
- To jest coś nieprawdopodobnego, oczywiście z wielkim optymizmem i nadziejami opracowywaliśmy i wprowadziliśmy ten projekt na rynek, ale takiego arcyogromnego zainteresowania chyba nikt z nas się nie spodziewał - mówi w rozmowie z Handel Extra Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Ale to jeszcze nie koniec szaleństwa. Na aukcjach internetowych pojawiają się oferty sprzedaży pustych opakowań po lodach. Ceny? Niektóre to 10-15 złotych, ale są też takie, gdzie ktoś sprzedaje pusty papierek po lodach za 100, a nawet 250 tysięcy złotych!

---->screen Allegro Lokalnie

screen
- Potrafię sobie wyobrazić, że ktoś chciałby sprzedać takie opakowanie za 10-15 złotych, bo na te lody naprawdę jest szaleństwo. Natomiast aukcje z tymi wysokimi cenami należy raczej traktować jako żarty dzieci - tłumaczy w rozmowie z Wirtualną Polską Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Allegro Lokalnie.
Karol "Friz" Wiśniewski i jego Ekipa, to obecnie niekwestionowani liderzy polskiego YouTube'a. Na dowód tego można zobaczyć, ile wyświetleń mają filmiki na ich kanale. Oglądalność nie spada poniżej 2 milionów odsłon każdego wideo. Film dokumentalny z ich udziałem, który udostępniono 8 marca 2021 obejrzało już ponad 9 milionów użytkowników.
