https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Ta firma inwestuje w system rozpoznający twarz sfrustrowanego i niezadowolonego klienta

oprac. (d-ka)
pixabay.com
Walmart rozwija technologię rozpoznawania twarzy w celu wykrycia sfrustrowanych lub niezadowolonych klientów - podaje portal dlahandlu.pl powołując się na businessinsider.com.

Technologia wykorzystuje kamery wideo w punktach sprzedaży, które monitorują ekspresję i ruchy twarzy klientów, aby spróbować zidentyfikować różne poziomy niezadowolenia - wynika z opisu zgłoszonego w amerykańskim urzędzie patentowym.

Wal-Mart zasłynął w USA z tego, że zniszczył mały handel

Walmart liczy na to, że technologia umożliwi sklepom bardziej efektywne reagowanie na kwestie związane z obsługą klientów, zanim kupujący będą mieli możliwość złożyć skargę.

Źródło: dlahandlu.pl

"Inteligentna" ulica w Londynie. Z kroków przechodniów czerpie energię by zasilić... ptaki (x-news/RUPTLY):

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska