Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ta firma inwestuje w system rozpoznający twarz sfrustrowanego i niezadowolonego klienta

oprac. (d-ka)
pixabay.com
Walmart rozwija technologię rozpoznawania twarzy w celu wykrycia sfrustrowanych lub niezadowolonych klientów - podaje portal dlahandlu.pl powołując się na businessinsider.com.

Technologia wykorzystuje kamery wideo w punktach sprzedaży, które monitorują ekspresję i ruchy twarzy klientów, aby spróbować zidentyfikować różne poziomy niezadowolenia - wynika z opisu zgłoszonego w amerykańskim urzędzie patentowym.

Wal-Mart zasłynął w USA z tego, że zniszczył mały handel

Walmart liczy na to, że technologia umożliwi sklepom bardziej efektywne reagowanie na kwestie związane z obsługą klientów, zanim kupujący będą mieli możliwość złożyć skargę.

Źródło: dlahandlu.pl

"Inteligentna" ulica w Londynie. Z kroków przechodniów czerpie energię by zasilić... ptaki (x-news/RUPTLY):

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska