
Idź z postępem
Śledź nowinki technologiczne i trendy. Jeszcze parę lat temu niewielu z nas słyszało na przykład o rolkach. Obecnie jest to jedna z popularniejszych form prezentowania treści. Pamiętaj, aby twoje treści były krótkie, dynamiczne i przystępne w odbiorze. Instagram czy Facebook nie jest miejscem do tworzenia długich filmów i wypracowań - o ile oczywiście nie jesteś uznawany za eksperta w danej dziedzinie.

Dbaj o szczegóły
Przykra wiadomość jest taka, że nie przyciągniesz dużej ilości odbiorców, mając słaby sprzęt i tworząc niskiej jakości zdjęcia oraz filmy. Dodatkowo twoje grafiki i infografiki powinny być schludne i dopracowane.

Nie zapominaj o zapleczu technologicznym
Przy dodawaniu treści ważne są hashtagi. Najłatwiej jest bazować na tych najpopularniejszych np. love #instagood #photooftheday. Nie przesadzaj jednak z ich ilością - jeżeli twój podpis do posta ma zdanie czy dwa, a hashtagów jest kilka razy więcej, nie będzie wyglądało to dobrze.
Nie zapomnij także zamieścić lokalizacji i słów kluczowych.

Reklama i relacje na żywo
Jeżeli masz środki finansowe, zainwestuj w reklamę swojego profilu - w ten sposób o wiele szybciej trafisz do docelowej grupy użytkowników i zyskasz nowych obserwujących.
Dobrze jest także tworzyć relacje na żywo - zwiększają one interakcje między tobą a twoimi fanami, umożliwiają odpowiadanie na żywo na pytania.