Tak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich sześciu lat. Urząd Regulacji Energetyki podaje natomiast, że dotychczas sprzedawcę energii zmieniło zaledwie 185 tysięcy firm. To z kolei stanowi niespełna 20 procent ogółu. Jeszcze mniej firm zmieniło sprzedawcę gazu, bo jedynie 480 przedsiębiorstw, czyli mniej niż pół procenta wszystkich odbiorców gazu w Polsce.
- Tymczasem sprzedawcę można zmienić bez żadnego ryzyka. Na rynku jest coraz więcej wiarygodnych podmiotów, które tak, jak my, są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych i stawiają na transparentność w kontaktach z klientami. Poza tym prawo energetyczne skutecznie zabezpiecza odbiorców przed ryzykiem braku dostaw – komentuje Krzysztof Noga, prezes zarządu DUON Marketing and Trading SA. - Do przedsiębiorców najlepiej przemawiać językiem korzyści ekonomicznych, stąd właśnie do standardowych obniżek cen energii elektrycznej i gazu, dorzucamy premie za to, że klient zdecydował się oba te produkty kupić właśnie u nas.
