https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Te markety kombinowały z cenami. Wpadły podczas niezapowiedzianej kontroli

(d-ka)
Ankieterzy sprawdzili ceny i za tydzień wrócili do sklepów, ale już bez zapowiedzi.
Ankieterzy sprawdzili ceny i za tydzień wrócili do sklepów, ale już bez zapowiedzi. Archiwum
Niezapowiedziana kontrola pokazała, jak markety sprytnie wprowadzają klientów w błąd.

Wiedząc, kiedy przyjdą ankieterzy, obniżały ceny. Potem drożej!

Ankieterzy sprawdzili ceny i za tydzień wrócili do sklepów, ale już bez zapowiedzi.

- Zastanawia mnie, kogo tak naprawdę markety chcą wprowadzić w błąd - komentuje Edyta Kochlewska, redaktor naczelna portalu www.dlahandlu.pl, który od kilku lat regularnie publikuje koszyki cenowe. - Nas, czy swoich klientów?

I tak np. w E.Leclerc koszyk podrożał w tym czasie aż o 53 zł, w Auchan o 40 zł (choć ogólnie zakupy w nim były najtańsze), Intermarche - 40 zł, Polomarkecie - 35 zł, Kauflandzie - 34 zł, Carrefourze - 31 zł, Lidlu - 25 zł, Tesco - 24 zł, Alma - 21 zł, Stokrotka - 8,77 zł.

 

Tymczasem sklep Piotr i Paweł zaproponował zakupy w cenie o 8 zł więcej niż w pierwszej ankiecie i to jest jednocześnie sieć, w której różnica była najmniejsza.

- Klient nie może więc traktować serio obiegowych opinii związanych z byciem tanim czy drogim sklepem - dodaje redaktor dlahandlu.pl.

Co na to markety? Przeczytacie w papierowym wydaniu "Pomorskiej" z 5 października.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

L
Leonard Borowski
Poproszę o odpowiedź na proste pytanie. Kto finansuje tę stronę www.dlahandlu.pl ? Czy aby nie ten, którego nie ma na tej wymienionej liście?
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska