Jak napisał portalspozywczy.pl, będzie rozwijać koncept bistro, który doskonale uzupełnia nasze sklepy i wpisuje się w obecne trendy rynkowe. - Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. Mamy już 30 punktów bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60 - powiedział, cytowany przez portalspozywczy, Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Rynek gastronomiczny ma, zdaniem Tomaszewskiego, duży potencjał wzrostu. Uruchomienie bistro w sklepie pozwala ściągnąć dodatkowych klientów, a także wpisuje się w obecne trendy rynkowe, które pokazują, że Polacy coraz chętniej jadają poza domem. Tesco Polska jest siecią sklepów samoobsługowych z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów - czytamy na www.portalspozywczy.pl.
Źródło: portalspozywczy.pl
