Przypomnijmy: nowe logo Polski ma kształt sprężyny. Pomysłodawcy twierdzą, że ta najlepiej obrazuje rodaków. "Symbolika sprężyny w pełni wyraża charakter i energię Polaków. Nasze niepokorne, ale jednocześnie konstruktywne podejście do świata".
W ten sposób pomysłodawcy określają koncepcję oficjalnego logo Polski. Stworzył je Wally Olins, brytyjski specjalista od narodowego marketingu. Logo kosztuje 220 tysięcy euro. To - w przeliczeniu na złotówki - prawie milion.
Przeczytaj również: To ma być nowe logo Polski. Pomysłodawcy twierdzą, że sprężyna najlepiej obrazuje rodaków
Posypały się komentarze internautów. Niektóre bardzo ostre...
"Co to za idiotyzm? To się w ogóle nie kojarzy z Polską. Pieniądze wyrzucone w błoto... pieniądze podatnika oczywiście" - pisze jeden internauta.
Adam dodaje: "W tym kraju prawo to fikcja. Przetargi to fikcja. Wybór loga to też fikcja. Już dawno jest wybrane, wzór nikogo nie interesuje, ważne, że ten, co robi i ten, co wybiera miał z tego kasę".
Marcin32: "Teraz masz się czuć Europejczykiem, a nie Polakiem, Chorwatem, Niemcem czy Francuzem. Stąd nacjonalizm i patriotyzm mają zły PR".
Gabriela: "Nie podoba mi się żaden, dla mnie wszystkie są bardzo do siebie podobne, co to ma być - poplastrowany burak czy co".
Post użytkownika Gazeta Pomorska.
Czytaj e-wydanie »