21 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

22 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

23 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

24 z 25
Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy...
fot. Ryszard M. Perczak

Toyota Camry 2024

Camry jest kupowana przede wszystkim przez urzędy, firmy oraz instytucje, które potrzebują tej klasy samochodu osobowego. Mimo popularności aut typu SUV w roli auta służbowego wciąż jednak lepiej wygląda sedan i Camry pasuje do tego jak ulał.  Dobrze wygląda, nie jest przesadnie droga, a przy tym ekonomiczna i raczej bezawaryjna. Klienci indywidualni rzadką ją wybierają. Może gdyby była dostępna z nadwoziem kombi? W Europie sprzedaje się ten model tylko u nas i naszych sąsiadów z południa. Nie są to wielkie liczby, ale i tak w Toyota Central Europę uważają, że warto ją ciągnąć z Japonii by uzupełniała gamę modelową Toyoty.
Doceniamy fakt, że poprawiono w niej to co było krytykowane w poprzedniczce (wyciszenie, zawieszenie), dodano sporo jeśli chodzi o systemy wspomagające kierowcę i co najważniejsze to fakt  iż nawet jeśli teraz jest droższa to nie jest to zwyżka zbyt znacząca, bo w podstawowej wersji zdrożała o 3 tys. zł, ale za wiele więcej zyskała na wyposażeniu. Już za ok. 172.400 tys. zł (cena promocyjna) mamy przyzwoicie wyposażone, nowoczesne, wygodne i bardzo atrakcyjne z wyglądu auto osobowe marki Toyota. To ostatnie ma także duże znaczenie.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Fryzjer z  Ciechocinka dołącza do elity stylistów Eurowizji. Spełnienie marzeń

Fryzjer z Ciechocinka dołącza do elity stylistów Eurowizji. Spełnienie marzeń

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

Zobacz również

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia