
Trwa budowa parkingu przy ul. Magazynowej oraz tunelu, który połączy parking z dworcem PKP w Inowrocławiu.
Wykonywane są tam prace związane z szalowaniem i zalewaniem betonem kolejnych fragmentów przyszłego tunelu. Ekipa budowlana przystąpiła już do łączenia nowo powstałego tunelu z istniejącym, który znajduje się pod peronem 4. Układana jest również nawierzchnia przyszłego parkingu. Zakończenie prac zaplanowano na połowę przyszłego roku. Koszt inwestycji to prawie 6 mln zł, w tym ok. 5 mln zł stanowi dofinansowanie w UE.

Trwa budowa parkingu przy ul. Magazynowej oraz tunelu, który połączy parking z dworcem PKP w Inowrocławiu.
Wykonywane są tam prace związane z szalowaniem i zalewaniem betonem kolejnych fragmentów przyszłego tunelu. Ekipa budowlana przystąpiła już do łączenia nowo powstałego tunelu z istniejącym, który znajduje się pod peronem 4. Układana jest również nawierzchnia przyszłego parkingu. Zakończenie prac zaplanowano na połowę przyszłego roku. Koszt inwestycji to prawie 6 mln zł, w tym ok. 5 mln zł stanowi dofinansowanie w UE.

Trwa budowa parkingu przy ul. Magazynowej oraz tunelu, który połączy parking z dworcem PKP w Inowrocławiu.
Wykonywane są tam prace związane z szalowaniem i zalewaniem betonem kolejnych fragmentów przyszłego tunelu. Ekipa budowlana przystąpiła już do łączenia nowo powstałego tunelu z istniejącym, który znajduje się pod peronem 4. Układana jest również nawierzchnia przyszłego parkingu. Zakończenie prac zaplanowano na połowę przyszłego roku. Koszt inwestycji to prawie 6 mln zł, w tym ok. 5 mln zł stanowi dofinansowanie w UE.

Trwa budowa parkingu przy ul. Magazynowej oraz tunelu, który połączy parking z dworcem PKP w Inowrocławiu.
Wykonywane są tam prace związane z szalowaniem i zalewaniem betonem kolejnych fragmentów przyszłego tunelu. Ekipa budowlana przystąpiła już do łączenia nowo powstałego tunelu z istniejącym, który znajduje się pod peronem 4. Układana jest również nawierzchnia przyszłego parkingu. Zakończenie prac zaplanowano na połowę przyszłego roku. Koszt inwestycji to prawie 6 mln zł, w tym ok. 5 mln zł stanowi dofinansowanie w UE.