

Szukamy i korzystamy z "happy hours" - 12%
Tak zwane „happy hours”, czyli specjalne, zniżkowe oferty knajp i restauracji w określonych godzinach, mają w Polsce swoich zwolenników - jest ich około 12 procent.
Choć wciąż jest to u nas rzadkość, na "happy hours" najczęściej zwracają uwagę kobiety oraz osoby do 34 roku życia.

Nie zapraszamy gości do domu - 13%
Przyjmowanie gości może być naprawdę kosztowną sprawą. Kawa, ciasto, obiad lub całe przyjęcie potrafi uszczuplić nasz portfel nawet o kilkaset złotych. Na szczęście polska gościnność wciąż stoi górą nad finansami - jedynie 13 procent Polaków rezygnuje z gości z myślą o oszczędnościach.
Z badania wynika, że im młodsza osoba, tym chętniej zaprasza. Szczególnie gościnne są młode kobiety, zwłaszcza w województwach takich jak podkarpackie i wielkopolskie. Za to na Dolnym Śląsku niemal co piąty mieszkaniec deklaruje, że nie podejmuje gości.

Kupujemy przez internet tylko z darmową przesyłką - 16%
Chętnie oszczędzamy na opłacie za dostawę zakupów zrobionych przez internet. Nawet co szósty Polak szuka bezpłatnej przesyłki.
Do zwolenników oszczędzania na dostawie należą zarówno kobiety jak i mężczyźni, najczęściej między 35 a 44 rokiem życia. Najrzadziej na darmową dostawę zwracają uwagę osoby między 18 a 24 rokiem życia.
Tylko wtedy, gdy przesyłka jest darmowa, kupują najczęściej mieszkańcy woj. opolskiego (31 procent), podczas gdy osoby ze świętokrzyskiego przywiązują do tego niewielką wagę (8 procent).